Тестова ділянка Hyperloop може з'явитися вже в наступному році – Омелян

Тестова ділянка Hyperloop може з'явитися вже в наступному році – Омелян

Все залежитиме від швидкості розробок

Тестова ділянка Hyperloop може з'явитися вже в наступному році – Омелян
Фото facebook.com/HyperloopOne

Тестова ділянка Hyperloop може з'явитися вже в наступному році. Про це в інтерв'ю для «Економічної правди» повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян.

«Ми сподівалися, що тестова ділянка з'явиться набагато раніше – в наступному році. Це наш внутрішній дедлайн. Щодо появи реальної ділянки, то 5 років – це термін, у який можна буде реалістично говорити про коридор між Балтикою та Чорним морем», – повідомив він.

Наразі в Україні завершується наукова оцінка. Останній її етап заплановано провести до кінця цього року.

За словами міністра, все залежитиме від швидкості розробок. На даний момент вже є швидкість більше 500 км/год в тестовій трубі на короткій дистанції.

Разом з цим, він повідомив, що представники мексиканського архітектора Фернандо Ромеро ділитимуться досвідом з приводу можливого ліцензування і в налагодженні зв'язків з Virgin Hyperloop One.

«Ми просто беремо у них деяку експертизу, яка нам точково потрібна. Вони пройшли певний шлях. Якщо ми опиняємося у глухому куті, запитуємо у них, як з нього можна вийти», – повідомив він.

На тестовий майданчик буде залучено мінімальні кошти.

«Це будуть мінімальні кошти і ми не розраховуємо на якісь величезні бюджети. Єврокомісія теж висловила згоду про підтримку цього проекту і загалом про підтримку нашого Центру інноваційних транспортних інновацій. Ми думаємо, що, можливо, буде фінансова підтримка і з цього боку. Для нас надважлива можливість продавати якісну технологію в комерційному секторі», -повідомив він.

Hyperloop – це технологія, за якою поїзд рухається у вакуумному тунелі, не торкаючись рейок завдяки магнітним подушкам. Таким чином, сила тертя відсутня, тому вони можуть розвивати величезну швидкість. Зокрема, йдеться про 1100 км/год, що майже дорівнює швидкості звуку. Вакуум у тунелях потрібен також  для того, щоб нівелювати опір повітря.

Нагадаймо, 14 червня цього року, міністерство інфраструктури і компанія Hyperloop Transportation Technologies домовилися про співпрацю у сфері технологій вакуумного поїзда Hyperloop, підписавши відповідний меморандум.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло