Nestle розглядає продаж одного зі своїх підрозділів за $8 млрд

Nestle розглядає продаж одного зі своїх підрозділів за $8 млрд

Щоб зосередитись на своїй основній продукції, компанія готова продати підрозділ, який займається виробництвом засобів для догляду за шкірою

Nestle розглядає продаж одного зі своїх підрозділів за $8 млрд
фото Shutterstock

Один з найбільших виробників продуктів харчування – компанія Nestle повідомила, що розглядає продаж свого підрозділу, який займається розробкою та виробництвом засобів догляду за шкірою. Про це інформує Reuters.

Зазначається, що бізнес, який щорічно приносить $2,8 млрд прибутків, наразі не вписується в загальну стратегію компанії, що має на меті зосередитись на виробництві таких продуктів, як кава, вода та корм для тварин.

Аналітики вважають, що бізнес компанії орієнтовано коштує від 6 до 6,5 млрд швейцарських франків та вважають, що компанія може отримати за продаж підрозділу 6–8 млрд франків ($6,21–8,28 млрд).

Компанія, що займається засобами доглядом за шкірою, продає десятки різних продуктів, зокрема і коригуючої продукції, яка продається за рецептами.

«Укріплення нашої стратегічної направленості на основні продукти Nestle, такі як продукти харчування та напої, дадуть найкращу можливість для довгострокового росту прибутків. Це повністю відповідає цілям нашої компанії», – сказав член ради директорів компанії Пол Булке.

Компанія Nestle заснувала цей бізнес у 2014 році, коли придбала долю в L'Oreal  у спільному підприємстві Galderma. Підрозділ з догляду за шкірою був важливою частиною стратегії компанії щодо збільшення прибутковості та кроком, який мав протидіяти спаду продажів у сфері продуктів харчування. Але, з огляду на конкуренцію, цей бізнес мав невеликі продажі.  Минулого року Nestle скоротила 450 робочих місць у науково-дослідницькому центра на півдні Франції, а в серпні закрила швейцарський завод.

Зазначається, що компанія не відмовляється від ринку товарів охорони здоров'я. Цього року Nestle придбала вітамінний бізнес.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті