Facebook розробляє власний музичний сервіс, який стане конкурентом для TikTok

Facebook розробляє власний музичний сервіс, який стане конкурентом для TikTok

Також в «історії» Facebook, як і в Instagram, тепер можна буде додавати музику

Facebook розробляє власний музичний сервіс, який стане конкурентом для TikTok
SCMP Reporter

Facebook працює над сервісом, який буде конкурувати з TikTok за підліткову аудиторію. Про це з посиланням на колишніх і діючих співробітників компанії пише TechCrunch, на який посилається vs.ru.

TikTok (раніше називався Musically ) – це музичний сервіс, який дозволяє знімати відео, на яких можна співати і танцювати під музику. За даними видання, Facebook розробляє окремий додаток під назвою Lasso, щоб залучити підлітків. Як і в TikTok, в Lasso можна обмінюватися роликами, де користувачі танцюють і «співають» під фонограму.

Одне з джерел розповіло, що над Lasso працюють підрозділи Facebook, які займаються відео, в тому числі розробкою сервісу Watch. Керівником проекту став продуктовий дизайнер Бреді Восс. Раніше Восс працював над ТВ-додатком Facebook і сервісом для дзвінків Hello (закрився в липні 2018 року).

Напередодні у Facebook розповіли про кілька оновлень, пов'язаних з музикою. В «історії» соцмережі, як в Instagram, тепер можна додавати музику. Компанія також надала доступ всім користувачам до функції Lip Sync Live: вона дозволяє знімати власні кліпи і співати, поступово до пісень будуть додаватися їх тексти.

Нагадаємо, Apple купила стартап Asaii, який прогнозує, які виконавці стануть популярними.

Також Єврокомісія схвалила покупку компанією Apple музичного сервісу Shazam, який може вгадувати назву і виконавця пісні за невеликим її фрагментом.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло