Facebook розробляє власний музичний сервіс, який стане конкурентом для TikTok
Також в «історії» Facebook, як і в Instagram, тепер можна буде додавати музику

Facebook працює над сервісом, який буде конкурувати з TikTok за підліткову аудиторію. Про це з посиланням на колишніх і діючих співробітників компанії пише TechCrunch, на який посилається vs.ru.
TikTok (раніше називався Musically ) – це музичний сервіс, який дозволяє знімати відео, на яких можна співати і танцювати під музику. За даними видання, Facebook розробляє окремий додаток під назвою Lasso, щоб залучити підлітків. Як і в TikTok, в Lasso можна обмінюватися роликами, де користувачі танцюють і «співають» під фонограму.
Одне з джерел розповіло, що над Lasso працюють підрозділи Facebook, які займаються відео, в тому числі розробкою сервісу Watch. Керівником проекту став продуктовий дизайнер Бреді Восс. Раніше Восс працював над ТВ-додатком Facebook і сервісом для дзвінків Hello (закрився в липні 2018 року).
Напередодні у Facebook розповіли про кілька оновлень, пов'язаних з музикою. В «історії» соцмережі, як в Instagram, тепер можна додавати музику. Компанія також надала доступ всім користувачам до функції Lip Sync Live: вона дозволяє знімати власні кліпи і співати, поступово до пісень будуть додаватися їх тексти.
Нагадаємо, Apple купила стартап Asaii, який прогнозує, які виконавці стануть популярними.
Також Єврокомісія схвалила покупку компанією Apple музичного сервісу Shazam, який може вгадувати назву і виконавця пісні за невеликим її фрагментом.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].