LG займається розробкою «розумних» візочків для супермаркетів, які самостійно слідуватимуть за покупцем
Компанія випускатиме новий продукт під брендом CLOi

Південнокорейська LG Electonics повідомила, що підписала угоду з компанією E-mart щодо розробки нового типу роботу, який допомагатиме покупцям в супермаркетах. Про це повідомляє The Investor.
Згідно з умовами угоди, обидві компанії займаються розробкою того, що вони називають роботизованим смарт-візком, який автоматично оминатиме перешкоди та слідуватиме за покупцями. LG заявила, що це позбавить користувачів необхідності від пересування супермаркетом із важким візком.
Корейський технологічний гігант також повідомив, що робота буде створено дослідницькою лабораторією, яка випускає різноманітних роботів під брендом CLOi.
Наразі LG має 8 різних продуктів під цим брендом, включно із гаджетами для прибирання та косіння газону. Також LG CLOi нещодавно випустила екзоскелет SuitBot, який «одягається» на людину та дозволяє піднімати їй дуже важкі предмети.
LG неодноразово заявляла про свою прихильність до робототехніки, компанія інвестує у відомі фірми, що спецалізуються на розробці та випуску роботів, таких як Robotis, AI Startup Acryl та Bossa Nova Robotics.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].