mind
МЕРТ: потенціал торгівлі між Китаєм та Україною складає понад $10 млрд

МЕРТ: потенціал торгівлі між Китаєм та Україною складає понад $10 млрд

Україна вперше презентувала національний стенд на China International Import Expo

МЕРТ: потенціал торгівлі між Китаєм та Україною складає понад $10 млрд
Фото: facebook/exportpromotionoffice

Потенціал торгівлі між Китаєм та Україною складає понад $10 млрд, а у січні – серпні 2018 року товарообіг між двома країнами склав $5,8 млрд.

Про це йдеться у повідомленні Мінекономрозвитку (МЕРТ) у Twitter.

Крім того, як зазначається на сайті МЕРТ, Україна вперше представляє свій Національний стенд, торговий, інвестиційний та туристичний потенціал на Міжнародній імпортній виставці у Китаї (China International Import Expo 2018 – CIIE 2018), що проходить у Шанхаї з 5 по 10 листопада.

Так, офіційне відкриття Національного стенду України відбулося 5 листопада і участь  України в CIIE 2018 була підтримана ЄБРР у межах ініціативи EU4Business Європейського союзу, що допомагають українським компаніям виходити на нові ринки.

«Торгові відносини між Україною і КНР стають міцнішими з кожним роком. Наш товарообіг зростає, але перспективи значно більші. Тому такою важливою є презентація Національного стенду України на масштабній імпортній виставці у Китаї, де Україну представляє більш як 300 провідних підприємств різних галузей, починаючи від інвестиційної діяльності, харчової та переробної промисловості, індустріалізації, машинобудування, креативних індустрій, IT та інновацій, туризму та освіти, а також інвестори, покупці та відвідувачі. У кожній із представлених галузей китайський інвестор або покупець зможе побачити сучасні, технологічні, креативні розробки, створені українцями», – зазначив під час відкриття стенду перший віце-прем'єр-міністр – міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів.

За словами керуючого директора з фінансування та розвитку МСБ в ЄБРР Клаудіо В’єццолі, підтримка та розвиток малого та середнього бізнесу є одним із пріоритетних напрямків для ЄБРР.

Як заявила керівник Офісу з просування експорту Мар’яна Каганяк, в Україні є багато компаній, які готові співпрацювати з китайськими та міжнародними партнерами.

«Вперше на стенді поєднано сучасні інтерактивні та креативні тренди, eco-friendly матеріали, елементи VR, унікальну веб-платформу, електронний каталог експортерів, інтерактивну інвестиційну та туристичну карти України, креативні шоу, фешен-покази – все, щоб гідно представити країну та її креативні, інноваційні товари з експортним потенціалом», – зазначила вона.

Крім того, під час відкриття не обійшлося без традицій: «На Національному стенді погасили марку та конверт Укрпошта/Ukrpost, символічно присвячені #CIIE 2018. Гасили спеціальним штемпелем, також випущеним до виставки», – йдеться у повідомленні Офісу із просування експорту при МЕРТ на сторінці Facebook.

Він відкрився! Так-так, ми про Національний стенд України на China International Import Expo. Позаду місяці...

Опубликовано Export Promotion Office/Офіс з Просування Експорту Вторник, 6 ноября 2018 г.

CIIE 2018 National Pavilion Overview

#GoChina. Get ready! Set! Go! В одному із найбільших виставкових комплексів Китаю зараз гаряче. Для Шанхаю виставка China International Import Expo 2018 – велика подія! Сьогодні – її відкриття. Поки для урядових делегацій із 130 країн та регіонів світу, а вже завтра – для понад 300 тис. відвідувачів виставки. Офіційно під головуванням Степан Кубів відкриється завтра і Національний стенд України, а поки приймаємо гостей в софт-режимі ;) Слоганом виставки стала фраза «New Era, Shared Future», тобто «Нова ера, спільне майбутнє». Межі між країнами стираються і світ стає єдиним – це добре видно на прикладі #CIIE. Так, це глобалізація! Та, попри це, свої культурні відмінності кожна країна береже завзято – це можна зрозуміти оглянувши національні стенди. Хтось зробив ставку на аутентичність і природні мотиви, хтось – на технологічність, а хто – на одне і інше. Cтенд Єгипту зустрічає зображеннями давніх богів, Кенії – тамтешніми ландшафтами, а Угорщини – зображеннями старовинних будинків. Стенд Канади має в оформленні гори, у Ізраїлю – суцільний кінотеатр, а Філіппін – зрештою, ще дізнаєтеся… ;) Не обійшлося і без курйозів. На одному із стендів дуже старалися бути у тренді натуральності, що використали в оформленні стенду справжнє живе дерево, заввишки у два поверхи. Щоправда, дерево не прижилося ще до початку виставки і довелося його замінити. А як же почувався серед інших стенд України? Впевнено і сучасно. Відкритий, інтерактивний, технологічний, функціональний, зроблений з використанням натуральних eco-матеріалів. В тренді і готовий вже завтра разом з іншими країнами повноцінно представити торговий, інвестиційний та туристичний потенціал країни. Тож чекаємо гостей з нетерпінням! Програма реалізується @Export Promotion Office/Офіс з Просування Експорту за підтримки ЄБРР: консультації для малого бізнесу в Україні у рамках ініціативи #EU4Business Європейського Союзу. #GoChina #CIIE2018 #UkraineNow #TradeWithUkraine Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Міністерство закордонних справ України / MFA of Ukraine Міністерство аграрної політики та продовольства України Міністерство інфраструктури України Міністерство інформаційної політики України UkraineInvest – Ukraine Investment Promotion Office Укрпошта Посольство України в Китаї/Embassy of Ukraine in China Maryana Kahanyak Mikhail Titarchuk Viktor Dovhan Olga Trofimtseva Ulyana Khromyak Artem Bidenko Олександр Данченко @Юлия Павленко Tanya Miskova Ірина Дацюк Julia Kotova Mariia Shevchuk Aleksandra Kaschina Alexandra Grytsenok Oleksandr Kutereshchyn

Опубликовано Export Promotion Office/Офіс з Просування Експорту Понедельник, 5 ноября 2018 г.

Нагадаємо: у 2017 році товарообіг між Україною та Китаєм збільшився на 17,9% та склав $7,69 млрд, експорт українських товарів до КНР склав $2,04 млрд та зріс на 11,3%.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті