Київ планує направити майже 7 млрд грн на розвиток транспортної інфраструктури у 2019 році
Наступного року у Києві з'являться нові туристичні об'єкти

Влада Києва у 2019 році продовжать покращувати транспортну інфраструктуру столиці, для чого передбачили фінансування на повну реконструкцію фунікулера, будівництво станцій метро на Виноградар і добудову Подільсько-Воскресенського моста, передає Інтерфакс-Україна.
Про це повідомив міський голова Віталій Кличко на брифінгу в середу в Києві.
За словами мера, на розвиток транспортної інфраструктури Києва в 2019 року планується направити 6,9 млрд грн.
«Зокрема, це і фінансування будівництва станцій метро на Виноградар, і кошти на добудову Подільсько-Воскресенського моста. Плануємо повну реконструкцію Київського фунікулера», – розповів Кличко.
Він також зазначив, що саме на 2019 рік припадає активна фаза реконструкції Шулявського шляхопроводу.
Мер розповів, що в Києві в наступному році з'являться нові туристичні об'єкти. «Ми вже почали будувати міст, який з'єднає Володимирську гірку з Аркою дружби народів. Плануємо відкрити його в кінці весни. Він стане ключовою частиною великого туристичного маршруту по історичних місцях центру столиці», – зазначив Кличко.
При цьому він додав, що в рамках облаштування туристичного маршруту будуть також оновлені Пейзажна алея, Алея художників, історичні фонтани столиці.
Міський голова також повідомив, що у 2019 році продовжиться реконструкція і столичного зоопарку. Так, уже навесні будуть відкриті після поновлення три озера поруч зі входом на територію зоопарку і будівля для зимівлі птахів, а протягом року – новий вхід, приматник і один з найбільших в Києві акваріумів.
Нагадаємо, напередодні агентство повідомило, що Кабінет міністрів України затвердив порядок списання частини зобов'язань Київської міської ради щодо погашення заборгованості перед державою з 2015 року.
Так, у 2015 році уряд в рамках реструктуризації дозволив переведення боргу Києва за єврооблігаціями 2005 на $117 млн 393,822 тис. і єврооблігаціями 2011 року на $ 233 млн 671,875 тис. у державний борг.
Списання частини боргу стало можливим після виділення Києвом коштів з місцевого бюджету на будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу через Дніпро (не більше 1 млрд грн), будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метро на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (не більше 2,6 млрд грн), на капремонт мереж зовнішнього освітлення міста з заміною світильників на світлодіодні (не більше 300 млн грн).
Раніше, Київська міська рада затвердила бюджет столиці на 2019 рік з доходами і витратами в розмірі 57,4 млрд грн, що на 5 млрд грн перевищує показник столичного бюджету-2018.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].