«Укрзалізниця» відновлила послугу повернення квитків через інтернет
Призупинення надання цієї послуги раніше було викликане значною кількістю випадків перепродажу квитків

АТ «Укрзалізниця» з 16:00 вівторка 15 січня відновлює операції з повернення проїзних документів на сайті booking.uz.gov.uа, на мобільній версії сайту і в мобільних додатках. Про це пише Інтерфакс-Україна із посиланням на повідомлення компанії.
Представники компанії зазначили, что вжиті раніше заходи щодо обмеження повернення квитків через інтернет мали на меті забезпечити надходження у вільний продаж місць для реального пасажира. Аналіз фахівців «Укрзалізниці» показав, що переважну кількість квитків викуповують через інтернет в перші хвилини відкриття продажу, а потім значну їх частину повертають у продаж перед відправленням поїзда, що свідчить про оптові покупки для подальшого перепродажу.
У компанії підкреслили, що про виправданість вжитих заходів свідчить наявність квитків на період новорічних і різдвяних перевезень цього зимового сезону.
Раніше Mind писав, що «Укрзалізниця» планує у 2019 році підвищити тарифи для пасажирів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].