Кібернетичні ризики знову названі головною проблемою глобального бізнесу у 2019 році – дослідження
Також серед проблем названі зміни законодавства, торгові війни і невизначеність в зв'язку з Brexit

Щорічне опитування «Барометр ризиків 2019», проведений Allianz Global Corporate & Specialty (AGCS), свідчить про головну проблеми кібер-ризиків для глобального бізнесу в поточному і наступні роки, передає УкрСтрахування.
Як зазначається, 37% опитаних головною проблемою вважають кібернетичні ризики і пов'язане з ними переривання бізнесу, ще 27% стурбовані зміною законодавства і регулювання, триваючими торговими війнами і невизначеністю в зв'язку з Brexit.
Автори доповіді вважають, що головна роль кібер-ризиків обумовлена зростаючою кількістю інцидентів з метаданими і скандалами в сфері конфіденційності через неполадки в IT-системах і введенням жорстких правил Євросоюзу щодо захисту персональних даних.
У доповіді відзначається стрімке зростання стурбованості проблемами зміни клімату (13% респондентів) і нестачею трудових ресурсів (9%). В опитуванні взяли участь 2415 експертів з 86 країн світу, серед яких – керівники, топ-менеджери, брокери і страховики.
Нагадаємо: у доповіді Всесвітнього Економічного Форуму, яка була підготовлена спільно з Zurich Insurance Group і Marsh & McLennan, головним ризиком для бізнесу названі кібернетичні атаки.
У той же час, Швейцарська страхова Zurich відмовилася відшкодувати продовольчій компанії Mondelez $100 млн за збиток від кібератаки NotPetya. Страхова аргументує відмову наявністю у договорі пункту про «ворожі або військові дії», що не покривається страховкою.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].