Shoegate: як через ходіння босоніж відділ продажів Facebook розсварився з відділом розробників
Працівники обох відділів не змогли дійти згоди щодо поведінки в їдальні

В 2015 році в корпорації Facebook розпочалась справжня війна між двома основними відділами компанії. Працівників відділу продажів обурив той факт, що їхні колеги з відділу розробників ходили до їдальні босоніж. Про це повідомляє CNBC.
Зазначається, що імперія Facebook стоїть на двох «китах»: відділі продажів, яким керує операційний директор Шеріл Сендберг та відділі інженерів, яким опікується сам Марк Цукерберг.
Розробники, переважно старшого віку, люблять працювати в тихій і спокійній атмосфері, на відміну від колег з відділу продажів, які зазвичай є молодими та галасливими. У більшості офісів Facebook вони можуть жодного разу і не зустрітись, як наприклад в штаб-квартирі в Каліфорнії, де вони працюють в окремих будівлях.
Втім в нью-йоркському офісі вони хоч і працювали на різних поверхах, проте мали спільну їдальню, яка і стала причиною для конфлікту в 2015 році.
Нью-йоркські торгові менеджери Facebook часто приводили великих клієнтів в свій офіс, де запрошували їх на обід. Але цьому заважало нестримна тяга розробників до комфорту, які спокійно могли прийти до їдальні без взуття.
«Інженери йшли до їдальні босоніж, а один з продавців написав у соцмережі «Гей, у нас тут клієнти. Будь ласка, майте на увазі, що це професійне середовище», – розповів один з працівників Facebook та додав, що пам’ятає, як розробники спочатку без взуття йшли у ванну кімнату, а потім у їдальню.
За його словами, тоді в мережі розгорілась справжня словесна битва між представниками двох відділів. Незважаючи на жваві обговорення інциденту, ніхто з колишніх працівників Facebook не пам’ятає, щоб компанія впроваджувала будь-які зміни чи правила стосовно взуття.
Зазначається, що в 2016 році Facebook орендувала інше приміщення в Нью-Йорку та дала двом відділам більше можливостей мирно співіснувати без «зіткнення культур».
Інцидент в компанії отримав назву Shoegate. Компанія цей випадок коментувати відмовилась.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].