Нацкомфінпослуг нагадала страховикам про необхідність реєстрації електронного цифрового підпису

Нацкомфінпослуг нагадала страховикам про необхідність реєстрації електронного цифрового підпису

Відповідну фінансову звітність страховики зможуть подати лише за наявності ЕЦП

Нацкомфінпослуг нагадала страховикам про необхідність реєстрації електронного цифрового підпису
Фото: Shutterstock

Нацкомфінпослуг звертає увагу на необхідність отримання страховиками електронних цифрових підписів (ЕЦП) через акредитовані центри сертифікації ключів (АЦСК), йдеться у повідомленні на сайті регулятора.

«Обов’язковими реквізитами пакета звітності страховика є кваліфіковані електронні підписи керівника та головного бухгалтера страховика, накладені з дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг», – пояснюють у комісії.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Як зазначається, згідно з Розпорядженням №1521 від 4 вересня 2018 року передбачено, що фінансова звітність, зокрема за 2018 рік, та звітні дані страховика складаються і подаються до Нацкомфінпослуг лише в електронній формі, з використанням веб-інтерфейсу доступу до Комплексної інформаційної системи Нацкомфінпослуг.

Нагадаємо: за вимогою Національного банку страховики для отримання ліцензії зобов’язані забезпечити наявність мінімального власного капіталу для здійснення розрахунків в іноземній валюті на території України за договорами страхування життя у сумі 300 млн грн.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло