Оштрафований «Київстар» подав скаргу до Конституційного суду на АМКУ
Оператор вважає, що АМКУ порушив закон про телекомунікації, наклавши штраф на компанію за відмову надати персональні дані клієнта

Мобільний оператор «Київстар» подав скаргу до Конституційного суду України. Інформація про це опублікована на офіційному сайті суду. Експерти ринку припускають, що скарга «Київстар» повязана з накладеним на компанію штрафом з боку Антимонопольного комітету України (АМКУ) на суму 54 400 грн після відмови мобільного оператора надати персональні дані про телефонні розмови клієнта.
Оператор вважає, що АМКУ своїми діями порушив п. 3 ст. 34 Закону про телекомунікації та п. 2 ст. 22-1 Закону про Антимонопольний комітет України. Раніше компанія заявляла, що інформація про споживача та про телекомунікаційні послуги, які він отримав, може надаватись у випадках і в порядку, визначених законодавством. В інших випадках зазначена інформація може поширюватися лише за наявності письмової згоди споживача.
«Це продовження суперечки після трьох інстанцій – чи може АМКУ запитувати дані про телефонні розмови без судового рішення. Як відомо, в Конституції (ст. 31) інформація про телефонні розмови може бути розкрита виключно на підставі рішення суду. І тільки АМКУ вважає, що вони мають на це право без суду», – такий коментар надав Mind експерт, знайомий з обставинами суперечки.
Нагадаємо: у листопаді 2017 року АМКУ оштрафував найбільшого українського оператора мобільного зв'язку «Київстар» на 54 400 грн за неподання йому інформації про абонентів у встановлений комітетом термін. Оператор розкритикував таке рішення і заявив, що наполягатиме на своїй правоті в суді.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].