Daimler продає половину підрозділу Smart китайській Geely
Наразі Smart вважається збитковим брендом, який реалізує всього 130 000 автівок на рік

Німецький автоконцерн Daimler близький до продажу 50%-ної долі в підрозділі Smart китайській компанії Geely. Про це повідомляє FT із посиланням на три джерела, які знайомі з планами виробника Mercedes-Benz.
Продаж відповідного пакету акцій буде підтверджено до автосалону в Шанхаї у квітні.
Такий крок Geely, яка стала найбільшим акціонером Daimler минулого року, може виручити німецький автоконцерн з його збитковим брендом Smart, який продає всього 130 000 авто на рік. Між тим Daimler продає за рік 2,25 млн одиниць.
Минулого року Geely і Daimler підписали угоду про створення спільного підприємства, яке пропонуватиме в Китаї послуги таксі та каршерінга.
Майбутнє Smart ставилося під сумнів з тих пір, як у 2018 році власник Mercedes-Benz оголосив, що генеральний директор Дітер Цетше піде у відставку в травні через закінчення 13-річного строку повноважень.
Цетше, як повідомляє видання, активно займався маркою компактних автомобілів, але його наступник, Ула Калленюс, як вважається, відчуває менший ентузіазм із приводу підрозділу Smart, особливо у зв'язку з тим, що показники прибутку німецької групи минулого року знизилися.
Протягом останніх років Geely активно розширюється, автовиробник уже є власником Volvo Cars, британської марки спортивних авто Lotus та малайзійського виробника Proton.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].