Лише 3% платіжних карток у США є безконтактними

Лише 3% платіжних карток у США є безконтактними

Головними причинами повільного впровадження безконтактних технології є великий розмір американського ринку та недовіра до них споживачів

Лише 3% платіжних карток у США є безконтактними
фото pixabay.com

Згідно з даними дослідження, опублікованого у 2018 році консалтинговою компанії A.T. Kearney, лише біля 3% діючих платіжних карт у США є безконтактними. Про це повідомляє CNBC.

Для порівняння: у Великобританії цей показник становить 64%, у Південній Кореї – 96%.

Одна із причин такого повільного впровадження безконтактних технологій полягає у великому розмірі ринку. Американський ринок фрагментований великою кількістю банків і магазинів, набагато більшою ніж, наприклад, у Британії.

«Це значить, що набагато простіше координувати зміни для галузі в Британії», – сказав Адріан Бакл, керівник дослідницької групи UK Finance.

За його словами, у 2014 році Британія ввела безконтактні платежі в систему оплати громадського транспорту, що стало каталізатором для популяризації таких карт серед британських користувачів. За даними U.K. Finance, на кінець 2017 року в користуванні знаходилось майже 119 млн безконтактних карт.

«Ми перейшли від дуже обмеженого використання до швидкого росту за короткий проміжок часу», – сказав Бакл.

Експерти очікують, що перехід на безконтактні платежі буде плавним та швидким, оскільки багато з нових ридерів, які встановили роздрібні продавці, були оснащені відповідною технологією.

Минулого року банк J.P. Morgan’s Chase заявив, що почне випуск безконтактних карт для мільйонів своїх клієнтів, у Visa очікують, що вже до кінця року американські споживачі отримають понад 100 млн таких карт.

У банків та емітентів карт є стимул робити безконтактну оплату більш розповсюдженою. Дослідження показало, що банки зможуть генерувати приблизно $2,4 млрд у вигляді додаткових доходів від карт протягом наступних п'яти років, впроваджуючи безконтактні карти. За словами авторів дослідження, споживачі, швидше за все, використовуватимуть безконтактний метод оплати для невеликих, але частих транзакцій у таких категоріях, як продукти харчування, заклади швидкого харчування та аптеки.

Ведення безконтактних платежів може також стимулювати технологічні компанії, такі як Apple, які закликають своїх клієнтів використовувати свої цифрові гаманці.

«Хоча ми вважаємо, що трохи менше половини (43%) власників iPhone у світі використовують Apple Pay, це число зростатиме, оскільки все більше університетів, муніципалітетів та систем громадського транспорту забезпечують безконтактні платежі, і люди починають думати про свій телефон як про гаманець», – сказали аналітики Loup Ventures.

Безпека є одним з ключових бар’єрів  для прийняття безконтактних платежів у США. Експерти переконують, що вони є такими ж безпечними, як і звичайні, з традиційним введенням пін-коду, оскільки вони використовують ту саму технологію для зчитування карт для здійснення транзакцій. Однак опитування показують, що споживачі не надто довіряють такому методу оплати і не вважають його безпечним.

Нагадаємо: Україна  обійшла Польщу, Канаду та низку інших європейських країн за темпами приросту NFC-платежів. Наразі безконтактною є кожна п’ята операція.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло