Фінрезультат Одеського порту за I квартал-2019 перевищив плановий показник на 64%

Фінрезультат Одеського порту за I квартал-2019 перевищив плановий показник на 64%

Доходи перевищили планові показники на 16% за рахунок зростання вантажоперевалки і доходів деяких підрозділів

Фінрезультат Одеського порту за I квартал-2019 перевищив плановий показник на 64%
Фото: Shutterstock

Фінрезультат Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (Одеського морського порту) в січні-березні 2019 року перевищив плановий показник на 64% і склав 159,8 млн грн, передає видання «Порти України» із посиланням на інформацію прес-служби адміністрації порту.

За інформацією служби економіки адміністрації порту, доходи перевищили планові показники на 16%, витрати склали 89%. На перевиконання дохідної частини вплинули зростання вантажоперевалки і збільшення доходів деякими підрозділами адміністрації порту (служба транспортування і супроводження вантажів, капітанія, МСЧ). До бюджетів різних рівнів перераховано 37,5 млн грн.

«Витрати вдалося скоротити за рахунок того, що при відсутності льодової кампанії адміністрація порту не приваблювала для проводки суден буксири льодового класу. Додаткові фактори, що вплинули на зниження витрат: скасування договору на надання охоронних послуг сторонньою організацією, а також економія споживання газу завдяки теплій зимі і зниження ціни за блакитне паливо, зниження на 25% використання електроенергії підрозділами адміністрації порту. Зниження споживання електрики вдалося домогтися завдяки скороченню на 56% витрат на освітленість території порту, за рахунок організації обліку і контролю на 45% зменшилося споживання електроенергії контролюючими органами, розташованими на території порту », – зазначила прес-служба.

Згідно з даними головної диспетчерської порту, стівідорними компаніями, що працюють на території порту, оброблено 321 судно. При цьому постановку до причалів і висновок судів виконували чотири буксирні компанії.

Крім того, на розгляді Одеської філії ДП «АМПУ» знаходяться ще кілька пропозицій на надання буксирних послуг.

Нагадаємо: минулого тижня P&O Maritime Ukraine мала розпочати роботу в Одеському порту. Проте її буксири P&O Star і P&O Balqis не були допущені до швартування контейнеровоза Sedef за заявкою морського агента «Формаг Груп» в Одеському морському порту. Після п'яти годин простою агент був змушений передати заявку інший буксирного компанії. ДП «АМПУ» офіційно пояснило цю ситуацію несвоєчасним поданням заявки P&O Maritime Ukraine і внаслідок цього – невключенням компанії в план швартових робіт.

За даними АМПУ, Одеський морський порт в січні-березні 2019 року збільшив вантажообіг в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 5,1% – до 6,219 млн тонн

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло