Boeing ще за рік до катастрофи 737 Max знала про проблеми з бортовим комп'ютером – WSJ
У 2017 році на збої в роботі ПЗ не звернули достатньої уваги

Компанія Boeing визнала, що ще за рік до першої катастрофи літака 737 Max знала про проблеми з системою оповіщення про несправність датчиків в літаках цієї моделі. Про це пише The Wall Street Journal, на яку посилається ВВС.
Повідомляється, що інженери компанії в 2017 році виявили проблему в роботі програмного забезпечення на 737 Max. Однак в результаті дослідження експерти дійшли до висновку, що ця проблема не загрожує безпеці, і не стали нічого виправляти.
У заяві наголошується, що компанія повідомила про це авіаційній владі США після катастрофи 737 MAX в Індонезії в жовтні 2018 року. Після цієї катастрофи Boeing підтвердила, що помилка в програмному забезпеченні не впливає на безпеку.
Відзначається, що керівництво компанії не брало участі в перевірці і вперше дізналося про проблему після авіакатастрофи в Індонезії.
Співрозмовники WSJ також розповіли, що після першої катастрофи Boeing дав деяким авіакомпаніям неповні і суперечливі пояснення. Наголошується, що тільки після другої подібної аварії – в Ефіопії – представники компанії вже більш детально розповіли про цю проблему.
У листопаді 2018 року повідомлялося, що в деяких модифікаціях літака Boeing 737 Max є дефект, через який лайнери можуть зриватися в піке. Вказувалося, що в екстреній ситуації неправильно спрацьовує функція, яка допомагає уникати небезпечного задирання носа.
Раніше повідомлялося, що з початку 90-х було зафіксовано не менше 140 випадків виходу з ладу датчика, який став причиною падіння Boeing 737 Max.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].