Tesla витратила $0 на рекламу в соцмережах. А хто з автовиробників потратив найбільше?
Toyota й інші виробники авто вкладають найбільше коштів у цільову аудиторію на Facebook

Tesla не витрачає ні долара на рекламу в соціальних меражах, однак її конкуренти-автовиробники, такі як Toyota, BMW, Porsche і Ford, платять великі кошти за рекламу на основних соціальних платформах – Facebook, YouTube, Instagram і Twitter. Про це повідомляє Forbes, посилаючись на новий звіт від BrandTotal.
Toyota, наприклад, витрачає 62% свого рекламного бюджету на Facebook. Porsche, з іншого боку, виділяє на цю соцмережу тільки 14%, натомість вважає за краще використовувати YouTube – на відеохостінг іде 47% рекламних витрат.
BrandTotal проаналізував у соцмережах «всі платні рекламні кампанії від Toyota, BMW, Ford, Audi, Honda, Nissan, Infiniti, Tesla, Lexus, Honda, Cadillac і Porsche в США протягом 30 днів».
Розподіл бюджету на платні медіа серед основних автомобільних брендів

Згідно з результами, Facebook отримує левову частку автомобільної реклами. При цьому YouTube займає майже половину рекламного бюджету в таких брендів, як Honda, Ford, Cadillac, Porsche, а в Audi – 54%.
Instagram також охоплює значну частку витрат на автомобільну рекламу: Infiniti, Porsche і BMW витрачають на соцмережу від 30% до 40% своїх бюджетів на цифрову рекламу.
Twitter в цьому питанні відстає. Cadillac і BMW – єдині виробники автомобілів, які тут часто рекламуються, у BMW ця частка найбільша і становить 20%.
А Volkswagen і Nissan, згідно з дослідженням BrandTotal, розмістили 100% своїх рекламних кампаній в Facebook, повністю ігноруючи інші соцмережі.
«Facebook домінує в платних рекламних кампаніях для автомобілів, – коментує Алон Лейбович, гендиректор BrandTotal. «Наші дані показують, що, коли бренди намагаються залучити старшу аудиторію, вони дають рекламу на Facebook, а YouTube і Instagram використовують для охоплення більш молодої аудиторії».
Хоча Tesla не витрачає гроші на соцмережі, вона активно в них присутня. На сторінки Tesla підписані більше 2 млн чоловік, особливо в Instagram, де відбувається 55% її активності. Компанія також популярна в Twitter – 11% активності. При цьому гендиректор Ілон Маск є активним користувачем Twitter з більш ніж 26 млн підписників.
«Сильні бренди можуть домогтися високого залучення навіть без значних витрат на цифрову рекламу, – зазначає Лейбович. – У випадку Tesla ми бачимо, що кількість учасників в них вища порівняно з іншими автомобільними брендами. Це може бути результатом того, що шанувальники Tesla – активні користувачі Twitter та інших соцплатформ. Бренд не відчуває необхідності витрачати гроші на платний маркетинг в соцмережах, якщо його популярність і так велика».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].