АМКУ прийме рішення про чотиритижневі тарифи мобільних операторів в травні

АМКУ прийме рішення про чотиритижневі тарифи мобільних операторів в травні

15 квітня було проведено заключне слухання з цього питання

АМКУ прийме рішення про чотиритижневі тарифи мобільних операторів в травні

Оператори мобільного зв'язку повинні відмовитись від чотиритижневий тарифів. Остаточне рішення щодо цього питання буде прийматися колегіальним органом Антимонопольного комітету (АМКУ) в травні цього року. Про це повідомила Уповноважена АМКУ Марія Проціше на сторінці в Facebook.

«Знову ж таки зазначу: моя позиція залишилась незмінною. Я маю абсолютно глибоке переконання, що споживачу для того, щоб мати можливість порівняти ціни і прийняти рішення про більш вигідний для нього тарифний план потрібно мати єдиний розрахунковий період – місяць. Так само як вартість за голосову телефонію встановлюється за хвилину (навіть якщо тарифікується посекундно)», – повідомляє вона.

Проціше наголошує, що на цьому базуються позиції законодавства, яким встановлений розрахунковий період – місяць. при цьому, оператор може змінювати тарифи, наповненість тарифого плану – перелік (пакет) послуг, строк їх дії (що не є розрахунковим періодом).

На засіданні Верховної Ради 12 квітня 2019 року був оголошений депутатський запит, в якому зверталися як до АМКУ, так і до Кабінету Міністрів з проханням додатково проаналізувати постанову КМУ №295 на предмет ліквідації будь-якої правової невизначеності, що дає можливість операторам мобільного зв’язку апелювати до понять «абонентська плата», «плата за пакет послуг» та встановлювати 4-тижневі періоди тарифікації.

За її словами, слухання у справі 15 квітня цього року було розподілено на два блоки: порушення статті 15-1 (некоректна комунікація) та статті 1 (неправомірність встановлення 4-тижневого розрахункового періоду) ЗУ Про захист від недобросовісної конкуренції.

«Щодо статті 15-1 обидва оператори, щодо яких була відкрита справа, визнали, що дійсно мали недоліки у коректному донесені інформації до споживачів, який мав разовий характер в конкретному тарифному плані та був виправлений відразу після того, як на це увагу звернув АМКУ», – повідомила вона.

Окрім того, додатково досліджувався факт можливої некоректної комунікації ВФ Україна щодо тарифного плану Red Extra L, що було виявлено компанією lifecell на неофіційній (російськомовній) версії сайту. ВФ Україна надало наступні пояснення: компанія надала АМКУ коректний варіант комунікації по даному тарифному плану з офіційного сайту, проте не може підтвердити, так само як і спростувати той формат комунікації, який надано lifecell, оскільки станом на тепер даний план є архівним, а комунікація за ним – коректною.

Нагадаймо: 12 листопада минулого року, АМКУ відкрив справу проти «великої трійки» мобільних операторів за фактами переводу мобільними операторами своїх тарифних планів з місячного, на 28-денний облік

У АМКУ з'ясували, що в Умовах/Порядку надання телекомунікаційних послуг/Умовах користування мережами мобільного зв’язку кожного з операторів у розділах «Термінологія» згадується саме «Абонентна плата», що не вписується в логіку описану в поясненнях кожного з операторів. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію