У ФРН поблизу Франкфурта відкрився перший електричний автобан

У ФРН поблизу Франкфурта відкрився перший електричний автобан

Проект покликаний зменшити забруднення навколишнього середовища вантажівками з випробувальним терміном до 2022 року

У ФРН поблизу Франкфурта відкрився перший електричний автобан
фото www.thelocal.de

У вівторок, 7 травня в німецькій федеральній землі Гессен було запущено перший електричний автобан eHighway. Про це повідомляє The Local.

5-кілометровий випробувальний трек було введено  в експлуатацію на трасі А5 між Лангеном та Вайтерштатом, на південь від Франкфурту.

Проект під назвою Elisa тестується в реальному трафіку п’ятьма логістичними компаніями . Декілька разів на день новою дорогою проїжджатимуть п’ять фур на дизелі, оснащені додатковим електромотором. Як видно на фото, спеціально розроблені вантажівки зможуть заряджатись під час руху під встановленими проводами.

Метою старту проект є збір та аналіз даних, які можуть призвести до розгортання проекту в інших частинах проекту.

В ході експерименту експерти звертатимуть увагу на те, чи впливає електричний автобан на інший транспорт і наскільки  він забруднює повітря. Розробники проекту вважають, що  електровантажівки не матимуть негативного впливу на рух транспорту.

Федеральне міністерство охорони навколишнього середовища виділило на будівництво електричного автобану 14,6 млн євро, на його випробування, яке триватиме  до кінця 2022 року, призначено 15,3 млн євро. На розробку гібридних вантажівок було витрачено понад 70 млн євро.

Над будівництвом електричної дороги працював виробник вантажівок Scania, спільно з Volkswagen та Siemens.

Загалом в країні реалізується три проекти eHighway: окрім Гессена такі автобани будуть запущені також в Шлезвіг-Гольштейні та Баден-Вюртембурзі.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло