Китайським електровелосипедам Uber перекривають доступ на європейський ринок

Китайським електровелосипедам Uber перекривають доступ на європейський ринок

Європейські виробники велосипедів програють в конкуренції з дешевшими китайськими велосипедами

Китайським електровелосипедам Uber перекривають доступ на європейський ринок
фото https://medium.com

Сервіс електровелосипедів Jump від компанії Uber серед європейських міст отримав найбільше поширення в столиці Бельгії Брюсселі. Тут загалом введено в експлуатацію близько 500 яскраво-червоних велосипедів з електродвигуном.

Поки міністерство транспорту сприятливо ставиться до цієї ініціативи, оскільки велосипеди допомагають розвантажити автотрафік, європейська велоіндустрія опинилася під ризиком втратити прибутки, пише Euronews. Це пов'язано з масовим виробництвом електричних велосипедів у Китаї, які значно дешевші за європейські аналоги, тому швидко завойовують новий ринок.

«Зараз ми боремося з незаконним субсидуванням імпорту, пов'язаним з надмірним виробництвом велосипедів у Китаї. Їх виробництво перевищує попит на них у Євросоюзі більше ніж у 5 разів. Така ситуація – результат масових і надлишкових субсидій, які китайський уряд надає місцевим виробникам. Європейська велоіндустрія хоче вижити», – зазначає член асоціації європейських веловиробників Евангеліна Аневлаві.

Щоб допомогти їй вижити, в січні ц.р. Департамент торгівлі Єврокомісії запровадив ряд мит на імпортні китайські електровелосипеди.

«Стандарти якості в Європі досить суворі. Наприклад, якщо у вас виникає проблема з велосипедом, і ви хочете розібратися з китайцями в досудовому порядку – вони просто не приїдуть. Тоді як європейський виробник несе відповідальність за свій продукт. Тому, я вважаю правильним захищати наш ринок, наших працівників від недобросовісної конкуренції», – розповідає гендиректор компанії Scott Sportech Benelux Йохан Гюйгенс.

«Без запровадження подібних мит індустрія не вижила б. Вона була б знищена, як це сталося в США і Японії. Ці держави не намагалися протистояти несправедливій торгівлі з Китаєм», – підтверджує юрист в сфері торгівлі Лоран Рюссманн.

Антидемпінгові мита Євросоюзу, спрямовані проти китайського експорту, викликали незадоволену реакцію Пекіна, зазначає видання.

Нагадаємо, Uber хоче запустити в Києві прокат електричних велосипедів і самокатів. Однак це станеться тоді, коли в місті будуть створені правила й інфраструктура для використання електросамокатів.

Раніше повідомлялося, що Uber розширює свій сервіс прокату електровелосипедів JUMP на Європу.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті