Китайським електровелосипедам Uber перекривають доступ на європейський ринок
Європейські виробники велосипедів програють в конкуренції з дешевшими китайськими велосипедами

Сервіс електровелосипедів Jump від компанії Uber серед європейських міст отримав найбільше поширення в столиці Бельгії Брюсселі. Тут загалом введено в експлуатацію близько 500 яскраво-червоних велосипедів з електродвигуном.
Поки міністерство транспорту сприятливо ставиться до цієї ініціативи, оскільки велосипеди допомагають розвантажити автотрафік, європейська велоіндустрія опинилася під ризиком втратити прибутки, пише Euronews. Це пов'язано з масовим виробництвом електричних велосипедів у Китаї, які значно дешевші за європейські аналоги, тому швидко завойовують новий ринок.
«Зараз ми боремося з незаконним субсидуванням імпорту, пов'язаним з надмірним виробництвом велосипедів у Китаї. Їх виробництво перевищує попит на них у Євросоюзі більше ніж у 5 разів. Така ситуація – результат масових і надлишкових субсидій, які китайський уряд надає місцевим виробникам. Європейська велоіндустрія хоче вижити», – зазначає член асоціації європейських веловиробників Евангеліна Аневлаві.
Щоб допомогти їй вижити, в січні ц.р. Департамент торгівлі Єврокомісії запровадив ряд мит на імпортні китайські електровелосипеди.
«Стандарти якості в Європі досить суворі. Наприклад, якщо у вас виникає проблема з велосипедом, і ви хочете розібратися з китайцями в досудовому порядку – вони просто не приїдуть. Тоді як європейський виробник несе відповідальність за свій продукт. Тому, я вважаю правильним захищати наш ринок, наших працівників від недобросовісної конкуренції», – розповідає гендиректор компанії Scott Sportech Benelux Йохан Гюйгенс.
«Без запровадження подібних мит індустрія не вижила б. Вона була б знищена, як це сталося в США і Японії. Ці держави не намагалися протистояти несправедливій торгівлі з Китаєм», – підтверджує юрист в сфері торгівлі Лоран Рюссманн.
Антидемпінгові мита Євросоюзу, спрямовані проти китайського експорту, викликали незадоволену реакцію Пекіна, зазначає видання.
Нагадаємо, Uber хоче запустити в Києві прокат електричних велосипедів і самокатів. Однак це станеться тоді, коли в місті будуть створені правила й інфраструктура для використання електросамокатів.
Раніше повідомлялося, що Uber розширює свій сервіс прокату електровелосипедів JUMP на Європу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].