Ніякої інтриги: Apple вдев’яте очолила список найдорожчих брендів світу
Виробник iPhone став першою компанією, чий бренд оцінили у понад $200 млрд

Журнал Forbes склав щорічний рейтинг найдорожчих брендів світу. Apple вже дев'ятий раз поспіль очолює щорічний рейтинг найдорожчих брендів світу. Бренд технологічного гіганта коштує $205,5 млрд, що на 12% більше, ніж в минулому році. Крім того, вперше в історії оцінка бренду подолала позначку $200 млрд.
Поки що Apple зберігає свої позиції на вершині, але до неї семимильними кроками наближається Google. Цей бренд оцінюється в $167,7 млрд, що на 27% більше, ніж в минулому році. Всього чотири роки тому оцінки вартості брендів Apple і популярного у світі пошуковика відрізнялися більш ніж в два рази.
Поки багато глобальних брендів намагаються наздогнати мінливі смаки клієнтів, найбільші ІТ-бренди залишаються лідерами рейтингу. Бренди Microsoft ($ 123,5 млрд) і Amazon ($ 97 млрд) завершують топ-4. За рік вартість обох брендів зросла більш ніж на 20%.
Топ-10 найдорожчих брендів світу виглядає наступним чином:


Єдиний ІТ-бренд, який за останні 12 місяців поступився позиціями – це Facebook, що посів п'яте місце. Тільки у цього бренду з топ-10 вартість впала – приблизно до $88,9 млрд, що на 6% нижче за результат минулого року. В цьому році число активних користувачів Facebook досягло 2,4 млрд, але репутація бренду соцмережі постраждала через скандали навколо захисту персональних даних, політики приватності і фейкових новин.
Найціннішим брендом за межами ІТ-ринку стала Coca-Cola. Її бренд оцінюється в $59,2 млрд, що на 3% більше, ніж в минулому році. У загальному рейтингу у Coca-Cola шосте місце.
Загальна вартість 100 найдорожчих брендів становить $2,33 трлн. Це на 8% більше, ніж в минулому році. Швидше за все дорожчають ІТ-бренди, на передовій – бренд Amazon, чия вартість зросла на 37%, до $97 млрд.
Американським компаніям належать 56 брендів зі ста кращих, а також 80% з топ-10. Наступні в списку – Німеччина (11 брендів), Франція (7) і Японія (6). У підсумковий рейтинг увійшли бренди з 16 країн.
Поряд з процвітанням ІТ-брендів (20 брендів з топ-100), найбільш представленими галузями в рейтингу виявилися сфера фінансових послуг (13), автопромисловість (11), споживчі упаковані товари (10) і роздрібна торгівля (8).
У своїх розрахунках Forbes орієнтувався на річну виручку компаній за вирахуванням коефіцієнта, що відображає «роль бренду в своїй індустрії». У список потрапили тільки ті бренди, які здійснюють діяльність в США, через що в вибірки не потрапили такі великі бренди, як міжнародний телекомунікаційний оператор Vodafone і китайський гігант електронної торгівлі Alibaba.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].