«Київстар» пручається АМКУ у скасуванні 28-денної тарифікації

«Київстар» пручається АМКУ у скасуванні 28-денної тарифікації

Мобільний оператор не бачить законодавчих підстав для зміни діючих тарифів

«Київстар» пручається АМКУ у скасуванні 28-денної тарифікації
Фото: Shutterstock

Мобільний оператор «Київстар» не збирається скасовувати власні тарифні плани з 28 – денними періодами тарифікації, на чому наполягає Антимонопольний комітет України (АМКУ), передає Дзеркало тижня.

«Телеком-оператори, відповідно до закону «Про телекомунікації», самостійно встановлюють тарифи на свої послуги. Тому ми розраховуємо на об'єктивний розгляд цього питання АМКУ, відповідно до тих прав, які надає телеком-операторам чинне законодавство. Ми не бачимо законодавчих причин для зміни діючих тарифів», – прокоментували виданню в «Київстар».

У повідомленні також йдеться, що оператор жодним чином не обмежує абонентів у виборі пакетів послуг, які найбільше відповідають їх запити. «Для абонентів передплаченої форми обслуговування є пакети послуг з оплатою за 1 день / 28 днів / місяць. Для клієнтів, які обслуговуються за письмовим договором, передбачена плата за пакет послуг з звітним періодом в календарний місяць», – пояснили в «Київстар».

Нагадаємо: влітку минулого року компанія разом з іншими операторами ринку перейшла з місячної тарифікації передплачених планів на періоди в чотири тижні.

Пізніше АМКУ почав розслідування щодо правомірності переходу на 28-денну тарифікацію у «великої трійки» мобільних операторів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло