«Київстар» пручається АМКУ у скасуванні 28-денної тарифікації
Мобільний оператор не бачить законодавчих підстав для зміни діючих тарифів

Мобільний оператор «Київстар» не збирається скасовувати власні тарифні плани з 28 – денними періодами тарифікації, на чому наполягає Антимонопольний комітет України (АМКУ), передає Дзеркало тижня.
«Телеком-оператори, відповідно до закону «Про телекомунікації», самостійно встановлюють тарифи на свої послуги. Тому ми розраховуємо на об'єктивний розгляд цього питання АМКУ, відповідно до тих прав, які надає телеком-операторам чинне законодавство. Ми не бачимо законодавчих причин для зміни діючих тарифів», – прокоментували виданню в «Київстар».
У повідомленні також йдеться, що оператор жодним чином не обмежує абонентів у виборі пакетів послуг, які найбільше відповідають їх запити. «Для абонентів передплаченої форми обслуговування є пакети послуг з оплатою за 1 день / 28 днів / місяць. Для клієнтів, які обслуговуються за письмовим договором, передбачена плата за пакет послуг з звітним періодом в календарний місяць», – пояснили в «Київстар».
Нагадаємо: влітку минулого року компанія разом з іншими операторами ринку перейшла з місячної тарифікації передплачених планів на періоди в чотири тижні.
Пізніше АМКУ почав розслідування щодо правомірності переходу на 28-денну тарифікацію у «великої трійки» мобільних операторів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].