Мінюст США готує масштабне розслідування стосовно Google
Регулятор перевірятиме, чи не призвели дії компанії до монопольного становища на ринку

Міністерство юстиції США планує провести антимонопольне розслідування стосовно Google, дочірньої компанії Alphabet, повідомляє The Wall Street Journal, на яку посилається CNBC. Розслідування торкнеться веб-пошуку та інших підрозділів Google.
Виручка Alphabet збільшилася на $136,8 млрд в 2018 році, 85% з яких надійшло від реклами. За даними NetMarketShare, Google контролює понад 70% ринку пошукових систем.
Google стикалася з антимонопольним тиском і раніше.
У 2013 році Google пообіцяла, що змінить деякі пошукові методи після того, як були урегульовані претензії з боку Федеральної торгової комісії США (FTC), яка була стурбована тим, що деякі дії Google можуть задушити конкуренцію.
У 2010 році компанія отримала антимонопольну скаргу від Європейської комісії щодо рейтингу результатів пошуку покупок та реклами, в результаті чого в 2017 році Google була оштрафована на $2,7 млрд, згідно зі звітом Alphabet. Компанію звинуватили в тому, що вона надавала перевагу в результатах пошукової видачі власному сервісу Google Shopping на шкоду іншим агрегаторами товарів.
У 2016 році ЄК поскаржилася на дії, пов'язані з операційною системою Google на Android, що призвело до стягування $5,1 млрд в 2018 році.
А в березні Євросоюз наказав Google виплатити близько $1,7 млрд через рекламну політику.
Останнім часом Google також піддається політичному тиску в США. Президент Трамп звинуватив Google в політичній упередженості в результатах пошуку. Він заявив, що YouTube, Twitter і Google надають перевагу опонентам-демократам над ним і республіканцями.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].