Працівники Walmart ненавидять роботів і саботують їх функціонування – Post
Взаємодіяти з роботами виявилося набагато складніше, ніж із людьми

На думку керівництва Walmart, автономний робот, який миє підлогу в супермаркеті, – це оптимізація роботи, скорочення витрат і крок назустріч новим технологіям. А для працівників цього ж супермаркету цей робот має іншу назву – Фред. Його назвали так на честь прибральника, який багато років мив підлогу в магазині, а потім його звільнили незважаючи на те, що той переніс кілька нервових зривів через звільнення.
Найбільша в США мережа супермаркетів випустила цілу армію роботів в більш ніж 1500 своїх гігантських магазинів, де тисячі автоматичних сканерів полиць, коробок-розвантажувачів, камер штучного інтелекту та інших машин виконують роботу, яку колись робили люди.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Журналісти The Washington Post з'ясували, що співробітники Walmart «ненавидять роботів і намагаються саботувати їх роботу». Дані були отримані в результаті проведення анонімного опитування серед працівників компанії.
Незважаючи на прагнення керівництва Walmart максимально автоматизувати роботу в магазинах, співробітники і покупці відчувають дискомфорт поруч із роботами. Багато відвідувачів не завжди розуміють, що саме робити з роботами і як себе з ними поводити.
У свою чергу, співробітникам компанії знижують зарплати, оскільки через автоматизацію офіційно у них зменшується кількість завдань.
Незважаючи на автоматизацію, їм доводиться доглядати за роботами і, як правило, виконувати їх роботу, оскільки багато клієнтів набагато охочіше спілкуються з людьми, ніж з автоматизованими пристроями.
Крім того, багато клієнтів часто нападають на роботів, а деякі «люблять їх вдарити зі спини після того, як пристрій проїде».
Також відомо, що на складах Walmart використовує роботів для розвантаження машин і сканування полиць на предмет відсутніх товарів. У багатьох магазинах працівники не стали «навчати» машини правильним алгоритмам, а просто виправляють за ними помилки і недоліки.
Нагадаємо, Walmart нещодавно відкрив свій перший «магазин майбутнього», нашпигований штучним інтелектом.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.