Працівники Walmart ненавидять роботів і саботують їх функціонування – Post

Працівники Walmart ненавидять роботів і саботують їх функціонування – Post

Взаємодіяти з роботами виявилося набагато складніше, ніж із людьми

Працівники Walmart ненавидять роботів і саботують їх функціонування – Post
фото pixabay.com

На думку керівництва Walmart, автономний робот, який миє підлогу в супермаркеті, – це оптимізація роботи, скорочення витрат і крок назустріч новим технологіям. А для працівників цього ж супермаркету цей робот має іншу назву – Фред. Його назвали так на честь прибральника, який багато років мив підлогу в магазині, а потім його звільнили незважаючи на те, що той переніс кілька нервових зривів через звільнення.

Найбільша в США мережа супермаркетів випустила цілу армію роботів в більш ніж 1500 своїх гігантських магазинів, де тисячі автоматичних сканерів полиць, коробок-розвантажувачів, камер штучного інтелекту та інших машин виконують роботу, яку колись робили люди.

Журналісти The Washington Post з'ясували, що співробітники Walmart «ненавидять роботів і намагаються саботувати їх роботу». Дані були отримані в результаті проведення анонімного опитування серед працівників компанії.

Незважаючи на прагнення керівництва Walmart максимально автоматизувати роботу в магазинах, співробітники і покупці відчувають дискомфорт поруч із роботами. Багато відвідувачів не завжди розуміють, що саме робити з роботами і як себе з ними поводити.

У свою чергу, співробітникам компанії знижують зарплати, оскільки через автоматизацію офіційно у них зменшується кількість завдань.

Незважаючи на автоматизацію, їм доводиться доглядати за роботами і, як правило, виконувати їх роботу, оскільки багато клієнтів набагато охочіше спілкуються з людьми, ніж з автоматизованими пристроями.

Крім того, багато клієнтів часто нападають на роботів, а деякі «люблять їх вдарити зі спини після того, як пристрій проїде».

Також відомо, що на складах Walmart використовує роботів для розвантаження машин і сканування полиць на предмет відсутніх товарів. У багатьох магазинах працівники не стали «навчати» машини правильним алгоритмам, а просто виправляють за ними помилки і недоліки.

Нагадаємо, Walmart нещодавно відкрив свій перший «магазин майбутнього», нашпигований штучним інтелектом.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті