Українці отримали «золото» конкурсу Young Lions на фестивалі «Каннські леви»
Ролик українців назвали найсмішнішим в історії конкурсу

Українські копірайтери з рекламного агентства BBDO Ukraine Ілля Янковський і Віталій Капустян отримали золоту нагороду на міжнародному фестивалі реклами Young Cannes Lions. Про це написала в Facebook офіційний представник Young Cannes Lions в Україні Ірина Кузнєцова.
Українці отримали нагороду в номінації «Film» за рекламний ролик.
Додамо, що конкурс Young Lions проходить в рамках фестивалю «Каннські леви». Його учасниками можуть стати люди, які працюють в сфері креативних індустрій, віком до 30 років.
Завданням учасників конкурсу було за 48 годин зняти ролик по заданому брифу. Цього року клієнтом став Всесвітній фонд дикої природи. Замість звичної реклами потрібно створити ролик, який приверне увагу користувачів на Youtube. Янковський і Капустян так пояснили ідею відео: щоб по-справжньому любити природу, досить просто зайти на сайт voicefortheplanet.org і залишити підпис під петицією на захист навколишнього середовища.
Нагадаємо: в травні Янковський і Капустян створили серію футболок зі вставкою з мікрофібри для протирання скла. Проект SKLO креативщики запустили, щоб зібрати гроші для акредитації в Каннах. Через десять днів вони повідомили, що у них є потрібна сума – 3420 євро.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].