90% нових інтернет-магазинів закриваються протягом 120 днів – дослідження
Стати успішним в інтернеті важче, ніж при відкритті традиційного магазину

Дев'ять з десяти стартапів в сфері електронної комерції зазнають невдачі протягом 120 днів. Основні причини цього – поганий дизайн сайту і низький попит, пише Retail Detail.
У Великобританії 90% мрій про успішну електронну комерцію розбиваються протягом 120 днів. Інтернет-магазини зазнають поразки частіше, ніж фізичні магазини, які, за даними британського реєстру малих підприємств, в перший рік виживають на 78%.
Чому в онлайн-продавців так багато труднощів? Тому що організація правильного інтернет-маркетингу вимагає багато зусиль.
За даними британського маркетингового агентства Marketing Signals, головне для успіху – це стати помітним в Інтернеті, завоювати популярність і конкурувати з великими гравцями.
Агентство опитало 1253 провальних онлайн-підприємства.
37% визнали, що неефективний онлайн-маркетинг є причиною загибелі проекту, а 35% в якості основної причини називають погані позиції в пошуковій видачі.
У 35% випадків підприємці не змогли знайти відповідну нішу на ринку або виявили, що вона занадто мала для того, що вони могли б запропонувати.
Ще у 32% закінчилися гроші, а у 29% виникли проблеми з ціноутворенням і витратами. 23% поступилися конкурентам.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].