На даху київського ТРЦ презентували «найзлішу» Subaru
Новини компанії

На даху київського ТРЦ презентували «найзлішу» Subaru

Компанія продемонструвала оновлену версію легендарної «стихії» - WRX STI

На даху київського ТРЦ презентували «найзлішу» Subaru

Менеджери «сузір'їв» почули-таки прохання заслуженого українського композитора і не стали «брати музику руками» – оновлення флагманського седана мають точковий характер.

Японських імпортерів, які залишили в лінійці легкові моделі, можна перерахувати на пальцях руки досвідченого фрезерувальника. У Subaru це WRX STI – легендарна «стихія», оновлена версія якої з'явилася сьогодні на даху ТРЦ «Гулівер».

Важливо і те, що STI буквально балує нас співвідношенням ціна/задоволення. 1,41 млн грн за автомобіль з практичністю сімейного седана і талантами ралійного боліда – сьогодні подібне поєднання не пропонує ніхто. Німецькі конкуренти коштують мінімум на третину дорожче, хоча з кожним новим кроком у бік від рівного асфальту їх скіли стають примарними. У плані чистого зворотного зв'язку найшвидша зірка із сузір'я «сузір'їв» може посперечатися і з Lamborghini, і з Ferrari у  будь-який час доби, не дивлячись на погоду і пору року. Інша справа, що і цінителів подібної техніки з кожним днем стає менше – зараз в моді часткові заходи, кросовери з сумнівною прохідністю.

«WRX STI – наш легендарний автомобіль з душею спортсмена і серцем переможця, – представив новинку Канеко Такаші, генеральний директор Subaru Ukraine. – Він був створений, щоб допомогти вам отримати максимум задоволення і пригод від кожного моменту».

На даху київського ТРЦ презентували «найзлішу» Subaru

Для більш точного управління і кращої стійкості збільшена жорсткість силового каркаса на скручуваність. Для цих же цілей перекалібрувана підвіска шляхом зміни жорсткості пружин і продуктивності амортизаторів. 2,5-літрова «турбочетвірка» (300 л. с., 407 Нм) і 6-ступінчаста механічна коробка передач залишилися без змін, а ось софт ґрунтовно переписали. Тягу від оппозитника до коліс транслює система повного приводу з пасивними «самоблоками» і умінням імітувати управління вектором тяги. Працюючий пліч-о-пліч з трансмісією електроннокерований міжосьовий диференціал Multi-mode DCCD з шістьма попередніми встановленнями став більш збалансованим на неідеальних дорогах, включаючи обмерзлі і засніжених ділянки.

На даху київського ТРЦ презентували «найзлішу» Subaru

Більш докладно про нюанси новинки ми розповімо після повноцінного тест-драйву. До речі, якщо у вас немає під рукою 1,41 млн, можна спробувати STI виграти.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті