Стережись, Tesla: Porsche представила свій перший електричний суперкар Porsche Taycan

Стережись, Tesla: Porsche представила свій перший електричний суперкар Porsche Taycan

Taycan Turbo S розганяється до «сотні» за 2,8 сек, запас ходу складає 412 км, максимальна швидкість - 260 км/год

Стережись, Tesla: Porsche представила свій перший електричний суперкар Porsche Taycan
фото www.porsche.com

Після року очікувань, численних тестів і витоків фотографій в мережі, штутгартський бренд Porsche офіційно представив свій перший повністю електричний авто – спортивний седан Taycan. Прем'єра автомобіля пройшла одночасно на трьох континентах. Про це повідомляє видання Elektrovesti.

Першими моделями нової серії є Taycan Turbo S і Taycan Turbo. Вони знаходяться на передовому рубежі електромобільності Porsche. Це найпотужніші серійні моделі серед всіх автомобілів виробника спорткарів. Менш потужні варіанти цих повнопривідних автомобілів будуть випущені пізніше цього року. Першою модифікацією стане Taycan Cross Turismo, який вийде в кінці наступного року. До 2022 року Porsche планує інвестувати понад 6 млрд євро в електромобільність.

Флагманська версія Porsche Taycan Turbo S може виробляти до 560 кВт (761 к.с.) потужності в поєднанні з функцією Launch Control, в той час як Porsche Taycan Turbo може виробляти до 500 кВт (680 к.с.). Модель Taycan Turbo S розганяється від 0 до 100 км/год за 2,8 секунди, в той час як Taycan Turbo розганяється до 100 км/год за 3,2 секунди. Запас ходу Taycan Turbo S становить до 412 км, а Taycan Turbo – до 450 км (відповідно до WLTP). Максимальна швидкість обох повнопривідних моделей становить 260 км/год.

Porsche Taycan – це перший серійний автомобіль з напругою бортової мережі в 800 В замість звичайних 400 В, як у всіх інших електрокарах. Для водіїв Porsche Taycan це стане надзвичайних перевагою на дорозі: зарядити акумулятор від мережі зарядок високої потужності з постійним струмом можна буде за трохи більше, ніж 5 хвилин, а діапазон ходу складе до 100 км (відповідно до WLTP). Час зарядки акумулятора від 5% до 80% становить 22,5 хвилини в ідеальних умовах, а максимальний рівень витрати енергії на підзарядку становить 270 кВт. Загальна ємність акумуляторної батареї Plus становить 93,4 кВт. Водії Porsche Taycan зможуть зручно заряджати свої автомобілі будинку змінним струмом потужністю до 11 кВт.

Виразний, пуристичний дизайн Porsche Taycan сповіщає про початок нової ери. Але в той же час в ньому безсумнівно можна побачити ДНК Porsche. Спереду авто виглядає особливо широким і плоским з високо обмальованими крилами. Спортивна лінія даху косою лінією йде вниз до задньої частини і створює виразний силует. Кабіна обтічної форми, прихована задня стійка кузова і чітко окреслені лінії крил надають задній частині автомобіля типовий для бренду зовнішній вигляд. Також є такі інноваційні елементи, як логотип Porsche, інтегрований в задню світлову панель.

Стережись Tesla: Porsche представила свій перший електричний суперкар Porsche Taycan

Чітка структура і абсолютно нова архітектура салону сигналізують про початок нової ери. Вигнутий екран є найвищою точкою інноваційного кластеру панелі приладів. Він робить безумовний акцент на осі водія.

Центральний 10,9-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи і додатковий дисплей для пасажира об'єднані в єдину панель, яка без підсвічування виглядає частиною інтер'єру. Для нової моделі Taycan дизайн всіх призначених для користувача інтерфейсів був оновлений. Кількість традиційних засобів управління, таких як вимикачі і кнопки, було значно скорочено. Тепер управління стало розумним і інтуїтивним: сенсорне управління і голосові команди, які можна давати після фрази: «Ей, Porsche».

Стережись Tesla: Porsche представила свій перший електричний суперкар Porsche Taycan

Вперше в моделі Porsche Taycan не буде повністю шкіряного салону. Всі деталі інтер'єру, виготовлені з інноваційних перероблених матеріалів, тільки підкреслюють еко-концепцію електричного спорткара. Більше простору для ніг пасажирів заднього сидіння насправді є нішею в батареї, встановленої в підлозі. Це простір гарантує комфортне розміщення пасажирів ззаду і також забезпечує низький кліренс автомобіля, типовий для спорткарів. Доступні два багажних відділення: ємність переднього багажного відділення становить 81 літр, а заднього – 336 літрів.

Стережись Tesla: Porsche представила свій перший електричний суперкар Porsche Taycan

Taycan Turbo S і Taycan Turbo мають по два ефективних електричних двигуна, які знаходяться як на передніх, так і на задніх осях. Тому обидві моделі є повноприводними. І діапазон ходу, і постійна потужність приводу виграють від високої ефективності синхронних двигунів.

Porsche використовує центрально-мережеві системи контролю шасі в Porsche Taycan. Інтегрована 4D система контролю шасі аналізує і синхронізує всі системи шасі в режимі реального часу. Інноваційні системи шасі включають адаптивну пневматичну підвіску з трикамерною технологією, включаючи електронну систему управління жорсткістю підвіски PASM, а також систему регулювання ходової частини Sport (PDCC Sport) і систему векторизації крутного моменту (PTV Plus). Повнопривідний автомобіль з двома електричними двигунами і системою рекуперації енергії є унікальним.

Стережись Tesla: Porsche представила свій перший електричний суперкар Porsche Taycan

Потенційна потужність рекуперації до 265 кВт значно вище, ніж у конкурентів. Випробування показали, що приблизно 90% щоденного гальмування виконуються тільки електричними двигунами, без спрацьовування гідравлічних колісних гальм.

Різні профілі режимів управління слідують філософії, яку мають інші моделі Porsche. Вони дають можливість зручного використання всіх функцій повністю електричного автомобіля. Доступні чотири режими: «Range», «Normal», «Sport» і «Sport Plus». Крім того, деякі системи можна налаштовувати індивідуально.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло