Alibaba купує підрозділ е-комерції у NetEase за $2 млрд
Китайський гігант купує Kaola, який спеціалізується на продажу зарубіжних товарів люксового класу місцевим споживачам

Alibaba Group погодилась купити бізнес електронної комерції Kaola у китайської ігрової компанії NetEase за $2 млрд. Про це повідомляє Reuters.
Завдяки цьому китайський гігант отримає платформу , яка спеціалізується на продажу зарубіжних товарів люксового класу місцевим споживачам.
Kaola, запущена NetEase в 2015 році, пропонує покупцям в Китаї продукцію провідних брендів, таких як Gucci, Shisheido і Burberry, переважно отримуючи товари безпосередньо від постачальників для подальшого перепродажу.
Купівля Kaola розширить доступ Alibaba до забезпечених китайських покупців, на частку яких припадає більше третини світового виручки сектора предметів розкоші, на тлі уповільнення онлайн-продажів в Китаї.
Згідно урядових даних, роздрібні продажі у Китах в першому півріччі 2019 року виросли на 17,8% у порівнянні з показником у 32,4% роком раніше.
Alibaba, яка наразі шукає нові джерела доходу у світі по мірі розвитку ринка е-комерції, також інвестує $700 млн в мінориарну долю Netease в області потокової трансляції музики.
Інвестиції в NetEase Cloud Music разом з приватною інвестиційною фірмою Yunfeng, яку підтримує засновник технологічного гіганта Джек Ма, також дозволять Alibaba та NetEase об’єдлнатись проти спільного конкурента – Tencent Holdings.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].