McDonald's купує розробника технологій розпізнавання голосу для автоматизації «Мак-Авто»

McDonald's купує розробника технологій розпізнавання голосу для автоматизації «Мак-Авто»

В компанії хочуть замінити людей, що приймають замовлення та передають на кухню, на машини

McDonald's купує розробника технологій розпізнавання голосу для автоматизації «Мак-Авто»
фото www.flickr.com/photos/jeepersmedia

Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's  купує стартап Apprente Inc, розробника технологій розпізнавання голосу, розраховуючи використовувати його технології для автоматизації напрямку «Мак-Авто». Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.

У планах McDonald's – замінити машиною людину, що приймає замовлення клієнтів «Мак-Авто» і передає інформацію про них на кухню. У компанії розраховують, що це дозволить прискорити процес видачі замовлень і, відповідно, просування автомобілів в черзі.

Наразі McDonald's вже тестує подібну систему в своїх ресторанах в Чикаго, проте вона як і раніше контролюється співробітниками, які можуть прийти на допомогу за необхідності.

Для McDonald's покупка Apprente, в якій працює менше 20 чоловік, є третьою угодою з придбання технологічних стартапів за останні шість місяців, що повністю відповідає стратегії компанії щодо збільшення використання машин і штучного інтелекту.

McDonald's планує використовувати штаб-квартиру Apprente в Маунтін-В'ю, де також базується, наприклад, Alphabet Inc, для відкриття технологічної лабораторії.

«Ми впевнені, що зараз йдемо вірним шляхом до створення своїх потужностей і збільшення представництва в Кремнієвій долині», – заявив головний виконавчий директор McDonald's Стів Істбрук.

Apprente, заснована в 2017 році, створює технології, що дозволяють розпізнавати мову діалогу, що дає можливості для їх широкого використання в сфері швидкого харчування. McDonald's вже тестує ці технології в двох ресторанах і, за словами Істбрука, планує впроваджувати їх на всій території США.

Раніше цього року McDonald's придбала компанію Dynamic Yield Ltd., що займається збором даних про вподобання клієнтів. У McDonald's відзначають, що використовують інструменти Dynamic Yield для формування пропозиції клієнтам на основі часу доби, погоди, завантаженості автодоріг та інших факторів.

У квітні McDonald's також купила частку в компанії Plexure Group Ltd., що займається розробкою мобільних додатків.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті