Google дає доступ до свого цифрового асистента для людей без інтернету
Google Assistant в Індії присвоїли телефонний номер, за яким користувач може подзвонити, щоб отримати відповіді на свої питання

За останні роки Google розширила охоплення своєї служби цифрового помічника, включивши до неї людей, у яких є телефони з підтримкою інтернету. Тепер пошуковий гігант надає сервіс користувачам, які взагалі не мають доступу до інтернету. Про це повідомляє TechCrunch.
На заході компанії в Нью-Делі, компанія анонсувала телефонну лінію, яка працює 24 години на добу і 7 днів на тиждень, на якусь будь-яка людина може подзвонити, щоб отримати відповіді на свої питання. Користувачам з Індії треба всього лиш набрати 000-800-9191-000. До того ж, дзвінки є безкоштовними.
Мануель Бронштейн, віце-президент Google, сказав, що компанія сподівається охопити сотні мільйонів користувачів в Індії, які наразі не мають смартфонів або інтернету.
Раніше повідомлялось, що Google буде проводити аукціони для допуску інших пошуковиків у свій браузер.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].