IKEA разом зі спеціалістами Google і Amazon буде створювати пристрої для «розумного дому»
Компанія має намір зайняти лідируючі позиції в цьому напрямку

Шведська мережа магазинів товарів для дому IKEA збирається залучити фахівців з Google і Amazon до розробки пристроїв для «розумного дому», пише Forbes, зазначаючи, що IKEA прагне стати одним з провідних гравців в цьому напрямку.
Компанія збільшила інвестиції в розвиток технологій, щоб залучити до проекту фахівців з таких компаній, як Google і Amazon.
IKEA створює пристрої для «розумного будинку» з 2012 року. В асортименті компанії вже є «розумні» лампочки, бездротові зарядні пристрої, а також колонки, створені разом з брендом Sonos. Також в колекції є колонка з вбудованим світильником.
Виконавчий директор Inter IKEA Торбйорн Луф повідомив Financial Times, що компанія планує розширити лінійку «розумних продуктів», додавши в неї очищувачі повітря.
«Ми вважаємо, що це дуже цікава область для нас. Ми хочемо спростити її і зробити доступною. Я думаю, що IKEA могла б відігравати провідну роль на ринку технологій для «розумного дому», – сказав Луф.
Видання відзначає, що зараз у компанії період найбільшого перетворення з моменту її заснування: IKEA розвиває онлайн-продажі, послуги зі складання та експерименти з невеликими магазинами в міських центрах. Крім цього, мережа стежить за змінами в роздрібній торгівлі, реагуючи на скорочення кількості торгових центрів і зростання електронної комерції.
Глава IKEA Home Smart Бьорн Блок підтвердив плани компанії значно збільшити кількість «розумних продуктів», уточнивши, що IKEA ставить перед собою завдання вирішити такі глобальні проблеми, як нестача води і забруднення повітря.
За словами Блока, компанія дістала уроки зі своїх попередніх помилок. Зокрема, він навів як приклад експеримент IKEA з продажу вбудованих в меблі телевізорів, які створювалися в партнерстві з китайською TCL Multimedia. Після цього досвіду компанія змінила напрямок роботи і почала співпрацювати з брендом Sonos, який користується довірою у споживачів. Завдяки цьому і з'явилися музичні колонки.
Керівник IKEA Home Smart розповів FT, що бачить в технологічних компаніях не тільки конкурентів, але і потенційне співробітництво.
«Це повинна бути не тільки IKEA. Ми любимо змішаний підхід. В області створення «розумного дому» потрібно чимало гравців, в тому числі й нішевих», – сказав він.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].