Французькі ЗМІ судяться з Google через відображення заголовків новин у пошуку
Google у Франції тепер показує тільки заголовки новин

Журналісти французьких медіа подадуть скаргу до органу з питань конкуренції на Google через нові умови цитування в пошукових запитах, передає Agence France-Presse з посиланням на главу видання La Depeche du Midi Жан-Мішеля Байло, який також є головою Асоціації французької преси.
AFP, яке не входить до альянсу, також готує скаргу зі свого боку, повідомило керівництво агентства.
У четвер Google застосував нові правила стосовно відображення новин французьких ЗМІ – розміщення в результатах пошукових запитів лише заголовків без коротких цитат – щоб не виплачувати винагороди журналістам за відображення фрагментів їх матеріалів у своїй стрічці новин.
Це правило було введено Google в односторонньому порядку, незважаючи на те, що цього ж дня у Франції набув чинності закон про «створення суміжного права в інтересах інформаційних агентств і видавців ЗМІ».
Французькі ЗМІ будуть змушені дозволити американському гігантові безкоштовно використовувати фрагменти свого контенту, або в іншому випадку їх інформація стане набагато менш помітною в результатах пошуку, що призведе до падіння їх інтернет-трафіку, пише AFP.
Нагадаємо, слідом за Францією Італія також вводить цифровий податок для веб-гігантів, серед яких Google, Amazon та Facebook.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].