Росія продає свій єдиний літак «Руслан» за демпінговою ціною – ЗМІ

Росія продає свій єдиний літак «Руслан» за демпінговою ціною – ЗМІ

$60 млн, мінімальна ціна, за якою в РФ готові продати її, - $25 млн

Росія продає свій єдиний літак «Руслан» за демпінговою ціною – ЗМІ
фото www.flickr.com/photos/149460968@N08/33589828143/

Лізингова компанія «Ільюшин Фінанс» (ІФК) розглядає можливість реалізації свого єдиного літака Ан-124-100 «Руслан» за демпінговою ціною. Про це розповідають джерела видання «Коммєрсант».

«Руслан» намагаються продати за $25 млн при ціні $85 млн, але великого інтересу літак не викликає.

За даними видання, на «Руслан» претендувала китайська компанія, а КНР вже купує всю документацію на більш важку версію Ан-124 – «Мрію» і може увійти в капітал української «Мотор Січ», що виробляє двигуни.

Літак вже кілька років простоює на майданчику авіазаводу «Авіастар-СП»» в Ульяновську. Машина випущена там же в червні 2004 року. За словами співрозмовників, це «найновіший» з «Русланів»- після 2004 року літак не виготовлявся.

За інформацією видання, машина простоює з 2011 року, наліт становить всього 8000 годин. Судно планували продати раніше, але через війну в Донбасі і окупацію Криму не вдавалося вирішити питання продовження льотної придатності з українським ДП «Антонов».

Партнер юрфірми «Ільяшев і партнери» (обслуговує ДП «Антонов») Роман Марченко каже, що при зверненні будь-якого експлуатанта, який бажає продовжити льотну придатність «Руслана», ДП «Антонов» як розробник і власник сертифіката типу буде зобов'язаний укласти договір на надання такої послуги. Але експлуатант не може перебувати в списку санкцій, а сторони повинні домовитися про комерційні умови.

«Отримавши літак, ІФК з'ясувала, що у нього відсутня частина комплектуючих. Машина використовувалася як їх донор. Кілька років пішло на її відновлення», – розповідає співрозмовник, знайомий зі станом «Руслана».

 До кінця судно так і не відновлено.

Кілька років тому лізингодавець вів переговори з вантажною Maximus Air Cargo з ОАЕ, у якій в парку є один Ан-124-100: та була готова купити машину за $85 млн, але її не влаштувало, що на відновлення піде більше року, говорить співрозмовник видання .

«Сьогодні умовно ринкова ціна машини – близько $60 млн. Мінімальна ціна, за якою в ІФК готові продати її, – $25 млн», – розповідає інше джерело.

Ще одним претендентом на літак була китайська структура, назву якої джерела не розкривають. За словами одного з них, потенційний покупець «був посередником між ІФК і держструктурами Китаю».

«Руслан» може знадобитися Китаю для створення свого вантажного літака. Китайське видання Sohu раніше повідомляло, що українське КБ «Прогрес» передасть КНР всю документацію по вантажному літаку Ан-225 «Мрія», що перевершує Ан-124-100 за вантажопідйомністю (250 тонн проти 120 тонн). Китайські підприємства також можуть увійти до статутного капіталу українського заводу «Мотор Січ», що виробляє двигуни Д-18Т для «Руслана» і «Мрії».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло