З появою в місті Uber мешканці починають пити більше алкоголю – дослідження
Однак при цьому цифри показують, що скорочується кількість аварій через нетверезе водіння

Економісти Джейкоб Бургдорф і Конор Леннон з Луісвіллского університету і Кіт Тельцер з Університету штату Джорджія вирішили з'ясувати, чи є зв'язок між появою в місті таксі-сервісу Uber зі збільшенням споживання алкоголю місцевими жителями, пише The Economist.
Дослідники порівняли дані про появу в місті Uber з даними американського Центру з контролю і профілактики захворювань. Протягом двох років після того, як в місті з'являвся сервіс, вживання алкоголю в середньому зростало на 3%. Це пояснюється тим, що людина частіше дозволяє собі випити, знаючи, що вона не буде за кермом, зазначає видання.
Надмірне вживання алкоголю (коли людина випиває чотири-п'ять напоїв за дві години) збільшилося на 8%, а випадки пияцтва (три і більше випадків алкогольного сп'яніння за місяць) – на 9%.
У містах, де немає громадського транспорту, поява Uber призвела до зростання споживання алкоголю в середньому на 5%.
Видання зазначає, що є категорія людей, яка виграє від присутності Uber, Lyft та інших подібних сервісів, – це бармени. Дослідники підрахували, що зайнятість у барах і ресторанах в середньому збільшується на 2%, коли в місті з'являється Uber.
Серед іншого, Uber значно полегшив тусовщикам безпечно повернутися додому. Видання нагадує, що у 2017 році було опубліковано ще одне дослідження щодо впливу Uber на життя міста. Автори роботи з'ясували, що після появи Uber в Портленді, штат Орегон, кількість аварій, учасниками яких були нетверезі водії, скоротилася на 62%.
Сьогодні сервіс Uber присутній в понад 700 містах світу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].