Страховий підрозділ Samsung налічує понад 10 млн клієнтів

Страховий підрозділ Samsung налічує понад 10 млн клієнтів

Компанія залучила таку кількість клієнтів завдяки популярності низки власних страхових продуктів

Страховий підрозділ Samsung налічує понад 10 млн клієнтів
фото www.flickr.com/photos/pictures-of-money/17121703798

Компанія Samsung Fire & Marine Insurance вперше в історії Південної Кореї стала страховиком із 10 млн клієнтів. Про це повідомляє Укрстрахування.

Зазначається, що з 2002 року кількість клієнтів Samsung Fire & Marine зросла вдвічі, завдяки популярності низки власних страхових продуктів і орієнтованого на потреби клієнта менеджменту.

Так, у партнерстві з Anycar страховик розробив автомобільну програму страхування, яка за 17 років розширилася, включаючи бренд-маркетинг з Anycar і цілодобове обслуговування на випадок надзвичайних ситуацій у дорозі.

Високим попитом користуються продукти в секторі медичного страхування.

«Підключившись до ринку медичного страхування 1999 року, компанія вперше розробила серію продуктів, зокрема з довгострокового догляду», – прокоментували в Samsung Fire & Marine.

У компанії найближчим часом планують провести спеціальний онлайн-захід для своїх клієнтів і влаштувати розіграш призів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло