Страховий підрозділ Samsung налічує понад 10 млн клієнтів
Компанія залучила таку кількість клієнтів завдяки популярності низки власних страхових продуктів

Компанія Samsung Fire & Marine Insurance вперше в історії Південної Кореї стала страховиком із 10 млн клієнтів. Про це повідомляє Укрстрахування.
Зазначається, що з 2002 року кількість клієнтів Samsung Fire & Marine зросла вдвічі, завдяки популярності низки власних страхових продуктів і орієнтованого на потреби клієнта менеджменту.
Так, у партнерстві з Anycar страховик розробив автомобільну програму страхування, яка за 17 років розширилася, включаючи бренд-маркетинг з Anycar і цілодобове обслуговування на випадок надзвичайних ситуацій у дорозі.
Високим попитом користуються продукти в секторі медичного страхування.
«Підключившись до ринку медичного страхування 1999 року, компанія вперше розробила серію продуктів, зокрема з довгострокового догляду», – прокоментували в Samsung Fire & Marine.
У компанії найближчим часом планують провести спеціальний онлайн-захід для своїх клієнтів і влаштувати розіграш призів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].