«Шевченківський завод продтоварів» увійшов до складу Групи компаній HD-group
Завод виробляє 28 видів продукції у форматі private label та під власними торговими марками

ТОВ «Шевченківський завод продтоварів» (далі – ШЗПТ), що спеціалізується на виробництві товарів бакалійної групи, увійшов до складу Групи компаній HD-group.
Завод виробляє 28 видів продукції (крупи та борошно), 90% – у форматі private label для ритейлу: «Велика Кишеня», «Сільпо», «Метро Кеш енд Керрі Україна», Billa, «Еко-Маркет», «Ашан Україна», «Таврія–В», «Рукавичка», «Експансія», «Фуршет», та 10% – під власними торговими марками «Every day» та «Попробуй».
Виробничі потужності заводу становлять 2800 тон на місяць, в тому числі 700 тон пластівців на місяць (лінія переробки вівса), 1500 тон різних видів круп на місяць (крупоцех), 600 тон пластівців на місяць (лінія переробки пластівців).

Борис Шестопалов, співвласник HD-group
«Розвиток бакалії став новим бізнес-напрямком для HD-group. Ми вважаємо, що таке об’єднання значно покращить позиції Групи на ринку ритейлу за рахунок посилення продуктового портфелю. Ми розраховуємо на створення нових видів продукції, які буде розроблено спільно з експертами Групи та безпосередньо фахівцями ШЗПТ. У свою чергу, завод отримає від цього об’єднання зниження витрат на управління за рахунок інтеграції з Групою та доступ до всіх сервісів – закупівель, логістики, дистрибуції. Наші окремі очікування – спільний розвиток експортних ринків, де у ШЗПТ є сильні позиції. Це, безумовно, доповнить пропозиції HD-group», – коментує співвласник HD-group Борис Шестопалов.
Про HD-group:
У складі HD-group функціонують підприємства з зернопереробки; заводи з виробництва хлібобулочних та борошняних кондитерських виробів; завод з виробництва джемів, варення; компанії з організації закупівель та логістики.
Приріст EBITDA за 10 місяців 2019 року у порівнянні з аналогічним періодом минулого року становить 22,1%.
EBITDA Margin Ratio за 10 місяців 2019 року становить 14,5%, приріст доходу за 10 місяців 2019 року становить 9,7%.