Компанія EGOTEC пропонує сучасне рішення для управління робочим часом
Pekлama

Компанія EGOTEC пропонує сучасне рішення для управління робочим часом

Облік робочого часу ще ніколи не був таким простим і ефективним водночас

Этот текст также доступен на русском
Компанія EGOTEC пропонує сучасне рішення для управління робочим часом

На сьогоднішній день уже не секрет, що ефективне управління робочим часом і його об'єктивний облік – одна з важливих складових діяльності сучасних компаній. Але як досягти в цьому успіху найбільш простим і ефективним способом?

Таким рішенням є SaaS.de – продукт фірми EGOTEC.

SaaS.de – це хмарний додаток, який пропонує багато переваг у порівнянні зі звичайними рішеннями. При цьому розмір компанії, галузь, місце розташування, тип виконуваної роботи абсолютно не мають значення. SaaS.de дозволяє легко здійснювати облік часу на ПК, терміналі або смартфоні.

Програма складається з окремих модулів. Модулі «Облік робочого часу», «Управління відпустками», «Проекти», «План-графік» і «Розклад змін» між собою синхронізовані та разом забезпечують оптимальне управління персоналом. При необхідності можна використовувати тільки окремі модулі, що, відповідно, здешевлює використання сервісу. Архітектура системи дозволяє легко підключати додаткові модулі пізніше.

Компанія EGOTEC пропонує сучасне рішення для управління робочим часом

Завдяки офлайн-функції додатків «Облік робочого часу» для смартфона і «Реєстратора часу» для планшета, здійснювати облік часу можна навіть без підключення до мережі. Як тільки мобільний пристрій підключиться до Інтернету, записаний час переноситься. Це забезпечує співробітникам з виїзними роботами оптимальний спосіб запису часу з будь-якої точки світу.

Система може використовуватися в різних галузях, а універсальність SaaS.de пояснюється цілою низкою її переваг:

  • Ефективний і швидкий облік робочого часу для підприємств будь-якого напрямку діяльності та розміру, який можливий через робочий стіл комп'ютера, мобільні пристрої і в режимі офлайн.
  • Можливість введення різних профілів і гнучких графіків робочого часу для окремих категорій працівників.
  • Дистанційне подання і швидке затвердження заявок на відсутність. Вибір та індивідуальна конфігурація різних типів відсутності. Автоматизований розрахунок і перенесення невикористаної відпустки.
  • Облік часу проектів, управління проектами в розрізі клієнтів, запис власних виконуваних робіт.
  • Генерування інформативних звітів для аналізу ефективності управління проектами та роботи персоналу.
  • Можливість активації GPS для перегляду на Google Maps місць синхронізації мобільних додатків.
  • Налаштування мови інтерфейсу для кожного співробітника і можливість використання SaaS.de в будь-якій країні світу.
Компанія EGOTEC пропонує сучасне рішення для управління робочим часом

На даний момент сервіс використовується в багатьох країнах і зараз доступний німецькою / англійською / французькою / російською / українською / польською мовами.

30-денна тестова версія є необмеженою у функціональності. Це означає, що Ви можете створити стільки тестових облікових записів, скільки забажаєте, і мати всі без винятку програмні модулі. Також доступні повнофункціональні версії мобільних додатків.

Для нових клієнтів SaaS.de в 2020 році діє акція – знижка 10% на 12 місяців платного користування.

Загальний висновок – облік робочого часу ще ніколи не був таким простим і ефективним!

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло