Схожий на тостер, без керма та педалей: GM представила свій безпілотний електрокар

Схожий на тостер, без керма та педалей: GM представила свій безпілотний електрокар

Для того, щоб вивести його на дорогу, компанії необхідно отримати дозволи від влади США

Схожий на тостер, без керма та педалей: GM представила свій безпілотний електрокар
фото The Verge

Компанія Cruise, «дочка» General Motors, представила безпілотне роботаксі у формі тостера без керма та педалей. Про це пише The Verge.

Електричний мінівен отримав назву Origin.

«Всередині два сидіння, одне навпроти іншого, пара екранів з кожного боку і… нічого більше. Відсутність усього, що ви очікуєте побачити, коли сідаєте в автомобіль, викликає неприємне враження. Немає керма, педалей, коробки передач, кабіни, немає очевидного способу для людини взяти авто під контроль, якщо щось піде не так», – пише журналіст видання.

Схожий на тостер, без керма та педалей: GM представила свій безпілотний електрокар
https://www.theverge.com/

Зазначається, що електрокар може вмістити до шести чоловік, його можна використовувати як таксі або для комерційних перевезень.

Для того, щоб випустити автомобіль на дороги Cruise доведеться отримати спеціальний дозвіл від регуляторів, тому поки що їх використовуватимуть у закритих приміщеннях.

Співзасновник і директор по технологіям Cruise Кайл Фогт на питання, звідки у нього впевненість, що люди не боятимуться сідати в авто, взяти під контроль яке абсолютно нереально, відповів, що до того як авто буде випущено, в ньому буде програмне забезпечення «на надлюдському рівні» продуктивності.

«Коли цей автомобіль буде запущено у виробництво, його основне програмне забезпечення  буде на надлюдському рівну продуктивності, а також забезпечуватиме безпечніше кермування, ніж середньостатистична людина-водій», – розповів він.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло