The Guardian більше не розміщуватиме рекламу нафтогазових компаній
Медіа-група поступово звела кількість таких спонсорів до 1%

Guardian Media Group, власник британського видання The Guardian, оголосила, що більше не буде приймати і розміщувати рекламу від компаній, які видобувають викопне паливо. Ані на веб-сайтах, ані в додатках The Guardian, ані в друкованих виданнях The Guardian, Observer і Guardian Weekly.
Guardian Media Group 5 років тому прийняла сміливе рішення змінити інвестиційний портфель фонду Scott Trust Endowment, який постійно підтримує The Guardian, виключивши з нього всі інвестиції в викопне паливо. Медіа-група почала блискучу кампанію Keep It In The Ground, спрямовану на те, щоб інші наслідували цей приклад.
«В результаті інвестиції, пов'язані з викопним паливом, в даний час складають менше 1% від загального обсягу наших коштів», – зазначили у The Guardian.
Однак медіа-група пішла ще далі і вирішила не приймати рекламу від нафтових і газових гігантів.
«Ми вирішили, що більше не будемо приймати рекламу від компаній, які видобувають викопне паливо, ні на веб-сайтах, ні і в додатках, ні в друкованих виданнях», – пише видання.
«Ми знаємо, що деякі читачі хотіли б, щоб ми заборонили рекламу будь-якого продукту зі значним вуглецевим слідом, наприклад, автомобілів чи фестивалів. Однак припинення цих оголошень буде серйозним фінансовим ударом і може змусити нас істотно скоротити обсяги журналістики», – вказують у виданні.
В The Guardian зазначили, що реклама завжди була важливою фінансовою підтримкою для них, за минулий рік вона становила 40% доходів медіа-групи.
Раніше повідомлялося, що The Guardian відмовляється від пластикової упаковки для своїх газет і переходить на біорозкладний крохмаль.
Як ми писали, жителям великих міст загрожує мікропластикове забруднення, і згідно з дослідженням, опублікованим в журналі Environment International, найвищий рівень часток мікропластику в повітрі зафіксовано в Лондоні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].