«Король окулярів» та новий власник «Люксоптики»: хто такий Леонардо Дель Веккіо

«Король окулярів» та новий власник «Люксоптики»: хто такий Леонардо Дель Веккіо

На початку січня холдинг EssilorLuxottica купив українську «Люксоптику» у Ложкіна та Калашнікова

«Король окулярів» та новий власник «Люксоптики»: хто такий Леонардо Дель Веккіо
Леонардо Дель Веккіо
фото www.ilfattoquotidiano.it/

На початку січня французько-італійський холдинг EssilorLuxottica, світовий гравець на ринку лінз, оптичного устаткування та окулярів, купив найбільшу українську мережу «Люксоптика». Кінцевим власником «Люксоптики» став 84-річний італійський мільярдер Леонардо Дель Веккіо.

Як повідомляє Liga.net, «король окулярів», як називають Веккіо в італійській пресі, викупив найбільшу в Україні мережу з продажу окулярів і лінз у групи інвесторів, найбільші з яких – співвласник медичної мережі «Добробут» Олег Калашников і дружина екс-глави АП Бориса Ложкіна Надія Шаломова.

Вони передали італійському бізнесменові відразу п'ять компаній – «Люксоптика Холдинг», «Оптичний будинок», «Інтереко», «Ленті Про» і «Нова Віста».

«Люксоптика» – найбільший продавець окулярів в країні, перший магазин якого відкрився в 1994 році в Харкові. За чверть століття мережу розрослася до 178 торгових точок в 36 містах України.

Калашников був керуючим партнером і займався розвитком мережі.

У 2018 році п'ять компаній, які партнери продали EssilorLuxottica, отримали 707 млн ​​грн виручки ($ 29 млн), випливає з фінзвітності компаній, з якою ознайомилось видання. В середині минулого року фізособи-власники Олег Калашников, Надія Шаломова, Інна Альтер, Валерій Девко і інші об'єднали свої пакети в кіпрську компанію OH Holding Limited. У січні 2020 року повноправним власником «Люксоптики» став Леонардо Дель Веккіо.

У скільки обійшовся український оптичний бізнес італійському мільярдерові – невідомо. Умови угоди сторони не розкривають.

Леонардо Дель Веккіо – 84-річний італійський мільярдер, лідер італійського списку найбагатших за версією Forbes.

Справу всього життя – оптичний бізнес – Леонардо почав, коли йому було всього 25. Тоді він відкрив свою невелику майстерню з оптики Luxottica. Через півстоліття Luxottica перетворилася на найбільшого в світі виробника і роздрібного продавця окулярів і лінз, з 77 734 працівниками та більше 8000 магазинами по всьому світу.

Luxottica відома завдяки таким брендам, як Ray-Ban, Oliver Peoples, Oakley, Persol. Окуляри створюються за ліцензією для Giorgio Armani, Burberry, Chanel, Michael Kors і Prada.

Зараз виробничі потужності переважно сконцентровані в Америці, Китаї, Італії та Росії.

За оцінками Forbes, на початок 2019 року Леонардо Дель Веккіо займав 50-у позицію серед найбагатших людей світу і 2-е місце в Італії, а його статки оцінюються в $25,5 млрд.

Нову сторінку в історії Luxottica Леонардо відрив в 2018 році. В результаті злиття з найбільшим в світі виробником лінз – французької Essilor, на світовому ринку оптики з'явиться холдинг EssilorLuxottica – лідер з річною виручкою в 15 млрд євро ($16,2 млрд). Сума угоди, за повідомленням Bloomberg, досягла 22,8 млрд євро ($ 24,7 млрд).

На цьому міжнародна експансія Леонардо не закінчилася, в 2019 році він вирішив розширити свою роздрібну платформу на 7000 магазинів. Так, французько-італійська EssilorLuxottica оголосила про покупку за 7,2 млрд євро ($8 млрд) нідерландської роздрібної мережі GrandVision. Однак покупкою зацікавились антимонопольні органи, які відкрили розслідування щодо злиття двох гігантів оптичного бізнесу. Вердикт регулятор оголосить, як очікується у червні цього року.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло