У програмах ICTV, «Нового» і СТБ зменшиться кількість учасників у студіях
Водночас телеканали запускають інформкампанію про коронавірус

Медіагрупа StarLightMedia, що володіє популярними телеканалами ICTV, «Новий», СТБ, вирішила «кардинально» обмежити кількість учасників студійних програм у зв'язку з ситуацією щодо поширення вірусу СOVID-19. Про це медіагрупа повідомила в прес-релізі.
«Компанія розуміє бажання телеглядачів, які очікують прем’єр і найновіші випуски улюблених програм в ефірі ICTV, Нового каналу і СТБ , але безумовно дотримується постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України та Київської міської державної адміністрації та вживає всіх необхідних заходів, щоб убезпечити людей», – зазначили в компанії.
Зазначається, що StarLightMedia змінює технологічний цикл виробництва студійних програм за участю глядачів, відмовляючись від їх залучення у всіх програмах, де це можливо, або ж кардинально скорочуючи їх кількість.
Окрім цього, медіа група також запускає серію інформаційних роликів, спрямованих на роз'яснення заходів профілактики СOVID-19.
«Ми оприлюднимо ці ролики для вільного розповсюдження усіма зацікавленими медіа, користувачами соцмереж та усіма, хто зацікавлений у тому, щоб ми протиставили пандемії відповідальність, організованість і рішучість», – йдеться в повідомленні.
Більше про заходи боротьби з коронавірусом – в матеріалі Mind «Чи допомагають карантинні заходи – дослідження».
Нагадаємо, Голлівуд може втратити до $20 млрд через масове перенесення прокату фільмів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].