«Разом на відстані»: AB InBev представляє новий маніфест у рамках боротьби із COVID-19
Pekлama

«Разом на відстані»: AB InBev представляє новий маніфест у рамках боротьби із COVID-19

Окрім того, AB InBev закликає усіх учасників і зацікавлені сторони підкріпити загальний меседж додатковими постами, що демонструють реальні дії у боротьбі з COVID-19

Этот текст также доступен на русском
«Разом на відстані»: AB InBev представляє новий маніфест у рамках боротьби із COVID-19
Фото: facebook.com/ABInBevEfesCareer.UA

У ці складні часи мета AB InBev «Об’єднувати людей, щоб зробити світ кращим» (Bringing People Together for a Better World) залишається як ніколи актуальною. В рамках боротьби із COVID-19 компанія представляє маніфест «Разом на відстані» (Together at a Distance), спрямований на підтримку локальних спільнот і бізнес-партнерів.

«Разом на відстані»: AB InBev представляє новий маніфест у рамках боротьби із COVID-19

Маніфест «Разом на відстані» (TAD) призначений для поширення у соцмережах. Окрім того, AB InBev закликає усіх учасників і зацікавлені сторони підкріпити загальний меседж додатковими постами, що демонструють реальні дії у боротьбі з COVID-19. Такими діями можуть стати виробництво дезінфектора для рук, постачання води, забезпечення логістики для особливих потреб, передання масок та обладнання. Для постів і повідомлень у рамках цієї кампанії AB InBev розробила спеціальні хештеги: #TogetherAtADistance #РазомНаВідстані.

Маніфест TAD буде доступний у корпоративних профілях AB InBev, як у глобальному, так і в локальних, а також на сторінках інфлюенсерів і співробітників компанії. Окрім цього, учасниками кампанії стануть 4 глобальних бренди – Budweiser, Corona, Stella Artois і Michelob Ultra – та локальні. AB InBev закликає приєднатися й інших, зокрема, сторонні агентства та партнерів.

Пам’ятайте: ми пройдемо через це разом, навіть перебуваючи на відстані. Приєднуйтеся до боротьби із COVID-19 під хештегами #TogetherAtADistance #РазомНаВідстані.

Про AB InBev Efes Україна:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три пивоварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Beck's, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller; локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», Сhill; квасу «Село і люди».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло