В Україні запрацював агрегатор всеукраїнських та регіональних електронних сервісів
Головна мета проєкту — це популяризація сервісів електронного уряду в Україні, навчання людей цифровізації та спрощення процесу пошуку інформації

В Україні розпочав роботу агрегатор всеукраїнських та регіональних сервісів E-Gov. На платформі зібрані всі рішення електронного уряду в Україні. Для того, щоб знайти будь-який e-service необхідно лише зайти на сайт і вибрати потрібну послугу або галузь, у якій необхідно її отримати.
У команді проєкту заявляють, що головна мета E-Gov – це популяризація сервісів електронного уряду в Україні, навчання людей цифровізації і спрощення процесу пошуку інформації. Адже тепер для того, щоб знайти бажаний сервіс досить зайти на один сайт, а не збирати інформацію в Мережі вручну.
«Ситуація, яка в останні кілька тижнів сформувалася навколо пандемії коронавірусу ще раз показала нам наскільки сервіси електронного уряду важливі. Якщо раніше люди могли вибирати між тим, щоб витрачати по декілька годин на бюрократичні процедури і черги й тим, щоб отримати послугу онлайн, то зараз у них навіть не залишилося вибору. Тому важливо бути готовими до змін, розвивати сервіси електронного уряду, відкривати реєстри, прибирати довідки, навчати людей користуватися інтернетом і комп'ютером. Якщо всі необхідні електронні послуги будуть зібрані на одній платформі, інформація на якій буде постійно перевірятися на актуальність, це значно прискорить діджіталізацію суспільства та виробить нові звички», – пояснює засновник платформи egov.in.ua Ігор Ніколаєв.
У кожному регіональному центрі знаходиться представництво платформи, завдання якого оперативно повідомляти про всі зміни та оновлення в даній області.
Також платформа підтримує появу нових сервісів і приймає заявки на надання невеликих грантів на реалізацію рішень реальних важливих проблем у сфері egov. Для того, щоб мати можливість отримати грант, необхідно мати мінімально розроблений концепт проєкту, який вирішує чітку проблему і який можна масштабувати, а також команду, яка покаже свою здатність розвивати цей проєкт.
Оскільки сфера електронного урядування активно розвивається, команда E-Gov постійно працює над оновленням існуючих сервісів і додаванням нових.
Для того, щоб розмістити відсутній сервіс на сайті, достатньо заповнити форму і відправити заявку команді E-Gov. Фахівці перевірять його та додадуть, якщо він відповідає критеріям.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].