AB InBev Efes Україна запускає сидр «Де Сад»: українські яблука та європейські технології
На полицях українських магазинів сидр «Де Сад» буде представлений трьома смаками

До початку теплого сезону AB InBev Efes приготувала новинку для українських споживачів. Компанія запускає бренд «Де Сад» – перший сидр у портфоліо, який відкриє нову категорію напоїв для AB InBev Efes Україна.
«Сидр – приємний освіжальний напій, який завойовує популярність по всьому світу. Глобальні обсяги виробництва сидру становлять від 40 млн літрів на рік. У деяких європейських країнах, наприклад, в Іспанії, сидр посідає перше місце за обсягами споживання слабоалкогольних напоїв. В Україні ринок сидру також швидко зростає. Ми приготували для українських споживачів якісний локальний сидр «Де Сад». Секрет його унікального смаку – поєднання найкращих українських сортів яблук, вирощених у садах Західної України, і новітніх європейських технологій виробництва. Сподіваємося, що українці гідно оцінять новинку і легкий смак нового сидру», – коментує Анна Руденко, маркетинг-директор компанії AB InBev Efes Україна.
Сидр «Де Сад» родом із Західної України – справжнього кліматичного раю для садів і виноградників. Тут вирощують сидрові сорти яблук, які використовуються для приготування м'якого слабоалкогольного напою.
«Де Сад» виробляється з концентрованого соку шляхом природного бродіння. Напій має яскравий аромат яблук і збалансований смак з помірною солодкістю, який освіжає і тонізує. Колір сидру змінюється від світло-солом'яного до бурштинового завдяки використанню натуральних фруктів.
У «Де Сад» потрапляють тільки найкращі яблука з українських садів. У склад яблучного сидру входять такі легендарні сорти, як білий налив, паперівка, кальвіль сніжний.
На полицях українських магазинів сидр «Де Сад» буде представлений трьома смаками:
- класичний яблучний: 4,9% алкоголю в форматі пляшки 0,45 л, металевої банки 0,5 л та ПЕТ об'ємом 0,9 л;
- яблучний сухий (аналог Brut) з меншою кількістю цукру: 6,7% алкоголю в форматі пляшки 0,45 л і металевої банки об'ємом 0,5 л;
- грушевий: 4,9% алкоголю в форматі пляшки 0,45 л.
Новинка виробляється на харківському заводі «Рогань» і з березня вже буде доступна в продажу по всій території України.
Креативним партнером AB InBev Efes Україна в запуску нового бренда стало агентство BBDO Ukraine. Його команда розробила для «Де Сад» бренд-концепцію, неймінг, візуальний стиль і дизайн етикеток.
Про AB InBev Efes Україна:
AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.
AB InBev Efes Україна має три пивоварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Beck's, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller; локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», Сhill; квасу «Село і люди».