До АМКУ звернулись із заявою щодо змови учасників тендеру на будівництво Запорізького мосту на 12 млрд грн
«Ліга антитрасту» представила докази змови турецьких компаній Onur та Gocay про неконкуренцію під час участь в тендері

Засновники платформи «Ліга антитрасту» подали до Антимонопольного комітету заяву щодо змови турецьких компаній Onur та Gocay під час участі в тендері по будівництву автотранспортної магістралі через Дніпро в Запоріжжі вартістю понад 12 млрд грн. Відповідне повідомлення та презентацію доказів опублікувала пресслужба «Ліги антитрасту» на сторінці в Facebook.
«Ми виявили беззаперечні докази того, що дві компанії, приймаючи участь в тендері з очікуваною вартістю 12,3 млрд.грн, узгодили свою поведінку та не конкурували між собою», – йдеться в повідомленні організації.
У повідомленні зазначається, що компанії Onur та Gocay не тільки мають зв’язок через фізичну особу, яка є керівницею однієї компанії та довіреної особою голови правління іншої, а також спільно готувались до тендеру, що підтверджується однаковими метаданим окремих документів, структурними схожостями, одночасним отриманням банківських документів в одному відділенні банку, посвідченням документів у одного нотаріуса тощо.
У «Лізі антитрасту», заснованій колишньою держуповноваженою АМКУ Агією Загребельською, наголошують, що в заяві достатньо доказів, аби розпочати та оперативно провести розслідування та притягнути винних до відповідальності.
На участь в тендері подавали заявки ще чотири українські та іноземні компанії – китайські корпорації China Road and Bridge Corporation та SINOHYDRO Corporation Limited, турецька Limak та українська ТОВ «Еко-буд-трейд».
Однак представники «Укравтодору» відхилили їх кандидатури.
Звернення щодо змови «Онур» та «Гьочай»
Опубликовано Ліга антитрасту Среда, 15 апреля 2020 г.
Як повідомлялось, новий міст у Запоріжжі будуватиме турецька Onur Taahhut Tasimacilik İnsaat Ticaret Ve Sanayi Anonim Sirketi, яка перемогла в тендері з пропозицією в 11,918 млрд грн.
Відповідно до проекту будівництва – це магістраль безперервного руху довжиною 9,1 км, через обидва рукави річки Дніпро та острів Хортиця. Магістраль складається з шести транспортних розв’язок у складі яких 27 штучних споруд, в тому числі два 2 позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].