Світовий оборот онлайн-кінотеатрів досягне $87 млрд в 2026 році
Українські гравці намагаються наздогнати Netflix, запускаючи на своїх платформах зручний для користувачів функціонал

За прогнозами Fortune Business Insights, оборот світових ОТТ-сервісів (онлайн-кінотеатрів) досягне $87 млрд в 2026 році. В середньому витрати на ОТТ-платформи щороку зростають на 40%.
56% ринку припадає на США – найбільшого споживача ОТТ-сервісів у світі. Про це повідомили представники GlobalLogic на онлайн-конференції Made in Ukraine by GlobalLogic: Media 2.0.
В Україні вже працює 11 OTT-платформ: Megogo, Divan. TV, OLL. TV, Omega TV, Lanet TV, Volia Smart TV, YouTV, Sweet TV, Prosto TV і Hmara.TV. А також три сервіси мобільних операторів, які вони запустили в партнерстві з великими платформами: Kyivstar TV, Vodafone TV і TV Plus+ від lifecell.
Найбільшим сервісом на вітчизняному ринку поки що залишається Megogo. Його аудиторія за останні 5 років зросла на 13 млн и досягла 58 млн глядачів не тільки з нашої країни.
«З точки зору глобальної конкуренції, у локальних гравців є перевага в тому, що вони краще знають ринок і можуть адаптувати свої сервіси під запити регіональних споживачів. Глобальним корпораціям важко утримувати фокус на тому, що цікаво регіонам. В українських сервісів є потенціал для того, щоб створювати зрозумілий і актуальний саме тут контент», – пояснив віце-президент зі стратегії та технологій Андрій Яворський.
Вітчизняні гравці намагаються наздогнати світових гігантів (на зразок Netflix), запускаючи на своїх платформах зручний для користувачів функціонал.

Нагадаємо, Netflix пандемія пішла на користь – сервіс рекордно збільшив кількість платних підписників.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].