Захворіло у світі
11,089,137
Померло у світі
525,400
Вилікувалось у світі
5,888,664
Захворіло в Україні
47,677
Померло в Україні
1,227
Вилікувалось в Україні
21,155
РФ повернула антидемпінгові мита на українські колеса

РФ повернула антидемпінгові мита на українські колеса

В Росії вважають, що «Інтерпайп» отримав велику вигоду від дефіциту коліс на ринку РФ і намагається всіляко закріпитися на ринку

РФ повернула антидемпінгові мита на українські колеса
фото interpipe.biz/

Євразійська економічна комісія (ЄЕК) повернула антидемпінгове мито в 34,22% на залізничні колеса українського «Інтерпайпу».

Як повідомляє «Коммєрсант», цей захід підтримали Мінтранс РФ і ВАТ РЖД. У міністерстві впевнені, що «Інтерпайп» отримав велику вигоду від дефіциту коліс на ринку РФ і намагається закріпитися на ринку, ускладнюючи використання російськими операторами китайських коліс. Однак самі російські компанії до останнього виступали проти мит на українську продукцію.

Як відомо, у квітні 2018 року ЄЕК за зверненням російських виробників коліс – Виксунського метзаводу (ВМЗ) і Нижнетагільского меткомбінату (НТМК) Evraz Романа Абрамовича і партнерів – ввела антидемпінгове мито на сталеві суцільнокатані колеса (СКК) з України. В результаті мито підвищилося з 4,75% до 34,22%. На тлі дефіциту коліс ЄЕК тимчасово призупинила дію цього мита з 25 серпня 2019 року по 1 червня 2020 року включно. У травні ЄЕК опублікувала доповідь, що підтверджує необхідність повернення мита.

Заступник міністра транспорту Володимир Токарєв виступив за повернення мит, аргументуючи це позицією України, яка «здійснювала послідовну політику щодо отримання максимальної вигоди з негативної ситуації на російському ринку» СКК. До того ж, після зняття мит очікуваного зниження цін не відбулось, навпаки вони виросли в 3,4 рази.

Також він вказував на «кроки щодо недопущення заміщення українського імпорту на територію РФ шляхом використання адміністративних механізмів», маючи на увазі заборону на допуск в інфраструктуру України вагонів з колісними парами китайського виробництва тих виробників, які поставляють колеса в Росію, – Taiyuan Heavy Industry і Maanshan Iron & Steel.

«У діях України вбачається порушення правил СОТ, про що вже були проінформовані китайські партнери», – вказав чиновник, додаючи, що Мінекономіки РФ за запитом Мінтрансу перевіряє відповідність дій України її міжнародно-правовим зобов'язанням в сфері торгівлі.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті