Вихід Olympus з фотобізнесу віщує крах для всієї галузі - експерти

Вихід Olympus з фотобізнесу віщує крах для всієї галузі - експерти

З січня по квітень 2020 року виробники поставили лише 2,63 млн камер, на 44% менше, ніж роком раніше

Вихід Olympus з фотобізнесу віщує крах для всієї галузі - експерти
фото DR

Кілька днів тому стало відомо, що японська компанія Olympus виділяє свій бізнес з випуску фототехніки і продає його акції японському інвестфонду Japan Industrial Partners. Оглядачі Nikkei відзначають, що інші представники японської індустрії цифрових камер теж переживають не найкращі часи і можуть наслідувати приклад Olympus, пише DailyComm.

Постачальники фотоапаратів з Японії колись вважалися одними з найбільш конкурентоспроможних на міжнародній арені. Однак популярність смартфонів із вбудованими фотокамерами поставила багатьох на грань виживання.

У 2020 році пандемія коронавірусу загрожує обрушити і без того постраждалу галузь.

Оголошуючи про своє рішення, Olympus охарактеризувала нинішні умови на ринку як вкрай несприятливі. Протягом кількох років компанія намагалася врятувати бізнес за допомогою реструктуризації, скорочення витрат і зміщення уваги на користь висококласних камер зі змінною оптикою. Незважаючи на зусилля, підрозділ продовжив нести операційні збитки протягом трьох останніх років.

За даними японської асоціації виробників фототехніки CIPA (Camera and Imaging Products), ринок цифрових камер досяг піку в 2010 році, коли поставки пристроїв були на рівні 121 млн штук. Відтоді все сильно змінилося. За оцінками тієї ж організації, в 2019 році на ринок надійшло лише 15 млн камер, тобто у 8 разів менше.

Спалах COVID-19 погіршує ситуацію. У період з січня по квітень 2020 року виробники поставили лише 2,63 млн цифрових камер, на 44% менше, ніж роком раніше.

При таких високих темпах скорочення ринку багато компаній ризикують зіткнутися з фінансовою кризою. Деякі аналітики попереджають про крах галузі, якщо компанії щось терміново не зроблять. Серед можливих заходів називаються реструктуризація, відділення розробки пристроїв від виробництва і об'єднання виробників.

Зокрема, тривогу у оглядачів викликає підрозділі Nikon, який відповідає за цифрові камери. За підсумками минулого фінроку на цьому напрямку був зареєстрований операційний збиток в $158,7 млн. Для порівняння, роком раніше бізнес приніс компанії 22 млрд ієн прибутку.

Такі самі проблеми спостерігаються у компаній Ricoh, Panasonic і Canon.

Нагадаємо, Olympus продає фотобізнес: продаж цифрових фотоапаратів став збитковим.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло