Logitech нарощує виробництво перед новим навчальним роком
В умовах обмеженої відвідуваності освітніх закладів, попит на комп'ютерні продукти для онлайн-навчання різко зросте

Компанія Logitech працює на повну, щоб бути готовою до майбутньої лихоманки, яка очікується з початком нового навчального року на тлі невизначеності в галузі освіти через пандемію коронавірусу. Про це повідомив генеральний директор компанії Браконно Даррелл, передає CNBC.
«Ми працюємо як божевільні, щоб переконатися, що у нас достатньо продуктів, особливо для коледжів і освіти всіх рівнів», – сказав він.
Школи та коледжі намагаються знайти способи навчання дітей в середовищі, яке вимагає соціального дистанціювання, щоб обмежити поширення нового коронавірусу. По мірі наближення осені посилюються суперечки про те, чи мають навчальні заклади відновити очні заняття, продовжити навчання онлайн або перейти на гібридну модель.
В умовах обмеженої відвідуваності освітніх закладів, попит на комп'ютерні продукти для онлайн-навчання різко зросте. У щоквартальному звіті Logitech вказано, що бізнес веб-камер компанії виріс більш ніж удвічі в порівнянні з роком раніше. Бізнес аксесуарів для iPad також підскочив на 20%, і Даррелл каже, що очікує «ще більшого зростання» в майбутньому.
«Я думаю, що освіта буде дуже великим сегментом для нас», і «це включає в себе веб-камери, миші, клавіатури і багато іншого, тому ми з оптимізмом дивимося на освіту», – сказав він.
Нагадаємо: раніше в Міносвіти розповіли, в яких регіонах діти з 1 вересня підуть до школи.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].