Захворіло у світі
18,364,694
Померло у світі
695,848
Вилікувалось у світі
10,965,634
Захворіло в Україні
74,219
Померло в Україні
1,764
Вилікувалось в Україні
40,613
Huawei та Arthur D. Little представили новаторське дослідження: рекомендації для розвитку цифрової економіки країн
Реклама

Huawei та Arthur D. Little представили новаторське дослідження: рекомендації для розвитку цифрової економіки країн

У звіті розглянуто новий підхід до цифрової трансформації та представлено докладні рекомендації, що можуть бути застосовані до всіх країн

Цей матеріал також доступний російською
Huawei та Arthur D. Little представили новаторське дослідження:  рекомендації для розвитку цифрової економіки країн
Фото: huawei.com

Компанія Huawei опублікувала дослідження глобальної політики у сфері цифрової економіки «Думайте про цифрові технології. Думайте про архетипи. Ваша модель цифрової економіки» (Think digital. Think archetype. Your digital economy model). У звіті розглянуто новий підхід до цифрової трансформації та представлено докладні рекомендації, що можуть бути застосовані до всіх країн.

Huawei та консалтингова компанія Arthur D. Little працювали над цим аналітичним звітом, керуючись спільним переконанням, що поліпшення цифрової інфраструктури має посідати центральне місце в національній політиці у сфері інформаційно-комунікаційних технологій і що це сприятиме відновленню національних економік та підвищенню їхньої стійкості.

Сім архетипів цифрової економіки

Звіт починається з визначення архетипів країн. Вони мають слугувати типовою моделлю, яку країни можуть адаптувати залежно від їхньої поточної ситуації. Є сім архетипів цифрової економіки: інноваційні хаби, ефективні професійні споживачі, центри створення та експорту послуг, глобальні фабрики, бізнес-хаби, меценати інформаційно-комунікаційних технологій та новачки інформаційно-комунікаційних технологій. Усі вони відрізняються своєю присутністю або домінуванням у ланцюжку створення цінності у сфері ІКТ.

Країни повинні розробляти шляхи створення цифрової цінності, що відповідають їхнім архетипам і засновані на економічних та технологічних реаліях, використовуючи притаманні їм сильні риси.

Huawei та Arthur D. Little представили новаторське дослідження:  рекомендації для розвитку цифрової економіки країн
7 архетипів країн у сфері політики інформаційно-комунікаційних технологій – засновані насамперед на домінувальному факторі створення цінності у сфері ІКТ та рівні споживання в цьому секторі

Україна на карті цифрової економіки світу

Huawei та Arthur D. Little представили новаторське дослідження:  рекомендації для розвитку цифрової економіки країн

Україна трансформувалася від новачка у сфері інформаційно-комунікаційних технологій до центру створення та експорту послуг. У 2000 році експорт послуг ІКТ в Україні становив  56 млн доларів США, а країна посідала 52 місце у світі в галузі ІКТ. У 2017 році вона перетворилася на центр створення ІКТ-послуг та розширила щорічний експорт у цій сфері до 2,8 млрд доларів США, посівши 25 місце у глобальному рейтингу. (Джерело: Think differently. Think archetype. Your digital economy model. Huawei та Arthur D. Little).

«Huawei працює в понад 170 країнах світу, в більшості з них – уже багато років. Ми глибоко усвідомлюємо, що кожна країна унікальна, як і проблеми, з якими стикаються лідери її уряду. Ми сподіваємося, що цей звіт зробить цінний внесок в обговорення політик, а також допоможе поліпшити процес ухвалення рішень і поглибити співпрацю з приватним і державним секторами», – сказала Кетрін Чен (Catherine Chen), старша корпоративна віцепрезидентка і директорка правління Huawei Technologies Co., Ltd.

Прискорення переходу до цифрової економіки також стимулюватиме зростання та продуктивність промисловості, покращить соціальний добробут і принесе користь споживачам завдяки економії витрат і часу. «Для успішної цифрової економіки необхідний увесь спектр інфраструктури і діапазон можливостей, але країни часто мають обмежені ресурси та кошти. Тому визначення пріоритетних напрямів діяльності має ключове значення», – прокоментував Раджеш Дунеджа (Rajesh Duneja), партнер Arthur D. Little.

«Визначення архетипу країни допомагає адаптувати рекомендації до політики цифрової економіки, щоб забезпечити повну відповідність її потребам. Ми також повинні розробити інструмент для визначення архетипів понад 200 країн/регіонів у рамках цього дослідження», – сказав Курт Бейс (Kurt Baes), партнер Arthur D. Little.

Важливість політики цифрової економіки значно відрізняється за архетипами. Для різних архетипів слід враховувати різні комбінації політик. Представники політичних структур повинні формулювати правила, закони та нормативні акти в чотирьох взаємопов’язаних сферах – технології, можливості, екосистема та індустрія. Це рушійні сили, що лежать в основі національної цифрової трансформації.

У звіті наведений стратегічний підхід до розвитку цифрових економік для всіх країн на базі їхніх потенційних архетипів. У ньому також є рекомендації щодо застосування комплексної політики для кожного із цих архетипів. Зокрема, у звіті наведені рекомендації щодо розвитку цифрової стратегії для країн, що відображає загальнодержавний підхід до політики у цифрову еру. Рекомендації доповнені світовими практиками у сфері політики цифрової економіки.

Прочитайте звіт за посиланням:
https://www.huawei.com/ua/news/ua/2020/20200730

Про компанію Huawei

Huawei є провідним світовим постачальником інфраструктури інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ), а також інтелектуальних пристроїв. Створюючи інтегровані рішення в чотирьох основних областях (телекомунікаційні мережі, ІТ, «розумні» пристрої та хмарні сервіси), ми прагнемо відкрити цифровий світ, в якому все є інтелектуальним і взаємопов'язаним, для кожної людини, оселі та організації.

Комплексний портфель продуктів, рішень і послуг Huawei є конкурентоспроможним і безпечним. Завдяки відкритій співпраці з партнерами з екосистем ми створюємо довгострокову цінність для наших клієнтів, прагнемо розширювати можливості людей, збагачувати особисте життя і сприяємо впровадженню інновацій в організаціях усіх форм і розмірів.

Компанія Huawei заснована в 1987 році. Це приватна компанія, яка повністю належить її співробітникам.

Інновації Huawei спрямовані на задоволення потреб клієнтів. Ми вкладаємо значні кошти в фундаментальні дослідження, концентруючись на технологічних проривах, які просувають світ уперед. У компанії працюють понад 194 000 співробітників у більш ніж 170 країнах і регіонах, які обслуговують більш ніж 3 мільярди людей в усьому світі.

В Україні компанія Huawei здійснює свою діяльність з 2000 року. Стратегія соціальної відповідальності «ХУАВЕЙ УКРАЇНА» охоплює чотири напрямки: освіта, охорона здоров’я, захист довкілля, розвиток.

Дізнайтеся більше на сайті: https://www.huawei.com/ua/

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті